ja zit wat in die steun in de rug zeker met kiteboarden lijkt het me wel prettig als je er lekker in kan hangen
lijkt me idd echt niet confortabel een klimgordel
als echte beul koop je gewoon een kitesurfharnas!!! dan steun je onze sport nog een beetje ;)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
klimgordel is de middenweg tussen trapeze en unhooked B)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
zit wat in maar als men van een berg af val met z'n gordel heb je toch ook niet gelijk je rug gebroken?
oke breken is wat drastich maar ze zijn ook niet gelijk gebleseerd (tenzij ze een paarkeer tegen de torsen aan kleteren)
dan val je anders. Bij kiten ligt drukpunt heel anders dan bij bergklimmen, dat snap jij ook wel denk ik.
Een berggordel is gemaakt voor klimmen, en de daarbij behorende druk
een kitetrapeze is gemaakt voor kiten, en de daarbij behorende druk.
Gebruik gewoon materiaal wat is ontworpen voor kiten, en voorkom problemen
klaar
zou idd wat slimmer zijn,
als je gordel scheurt klapt je haak in je bakkes,
en die voortanden zijn die 100 eurie trapeze echt niet waard noh
Wat een haat naar mij:r ik vraag niets meer dan een mening of dit verstandig is om dit te proberen en of iemand er ervaring mee heb.
en aan die opmerkingen heb ik niets aan hoor aan, de info van fokke heb ik teminsten iets.
en Frenk een klimgordel die scheurt geloof je toch zelf niet het leven van klimmers hangt aan z'n gordel denk je nou echt dat die niet save zijn? 8)7
haat?
je mening wordt niet goed gekeurd... dat heeft niks met haat te maken hoor!
Ik heb zelf ook een klimgordel.
De krachten die op je trapeze/gordel komen als je in het water ligt terwijl je kite aan het loopen is is niet te vergelijken met 80kg last (bij klimgordel). Trust me!
Ook is een klimgordel niet bestand tegen voordurende zoutwater condities. Hooguit tegen slechtweer omstandigheden.
Je moet het zelf weten maar mijn klimgordel is NIET geschikt voor te kiten.
Moet ik een paar fotos mailen van trapezes die doorgescheurd zijn?
Die klimgordel is op die plaatsen waar het verlijt veel minder robuust dan de kitetrapze! Het materiaal slijt gewoon, alleen kitetrapezes waarschuwen door slijtgae te vertonen. Een klimgordel zal naar mijn mening op den duur knappen.
Ik reageer niet vaak met een sereuze opmerking,
die keren dat ik het doe dan heb ik ook het beste met je voor... ;)
waarom die haat is een soort van gezegde op mijn werk sorry konden jullie ook niet weten8)7.
verder frenkyals je meteen je berichten zo formuleer heb ik er toch veel meer an dan je eerste post|:(
en op mijn klomgordel komt 115kg op te staan geen 80 ik ben een grote jongen:9. als ik zo alle posts lees denk ik toch maar 100 euros te inversten in een trapeze alleen is mijn maat niet echt te vinden de meesten trapezen gaan maar tot xl en dat is toch teklein moet minimaal xxl hebben.:?
115 kg......kijk dan wordt iedereen zowiezo al een stuk aardiger : :
xxl is er wel hoor....pas nog iemand in coraaltje gezien die met xxl de deur uit ging :)
Registreerde: 29 July 2004