idd marcel we knallen wel op zee !!!!!! zee rules _/-\o_.
Hoop dat het een beetje gaat met die gast, sta nog versteld van wat er gebeurde, tis voor mij weer een bewijs dat je gewoon echt de ruimte moet hebben, helaas is dat daar niet genoeg, en wat de beste dude nou deed ........??????????? onbegrijpelijk 8)78)7 ik wens hem sterkte
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
ho !! riddick wij zijn helemaal niet opgestapt!! We gingen eerst even spot chekken omdat wij alleen maar op zee varen, we zijn ook even op strandje geweest en idd daar is het iets minder gevaarlijk (toch naar mijn gevoel teveel opstakels),mits je geen hoogte verliest aangezien je dan toch weer bij de rotsen en hekken komt. De ervaren kiter zou er zeker kunnen varen, alleen zag ik ook minder ervaren figuren vlak bij de rotsblokjes bodydraggen omdat ze geen hoogte kunnen houden/problemen hadden, daarbij zie ik een kiter zijn kite redelijk bizzzar starten met een leuke run tot gevolg, en dan als slot zien we de ongelukkige cabrina dude stuiterend over hekken en asfalt gaan.Dit allen binnen een half uur. Voor mij bij elkaar genoeg redenen om daar niet te gaan varen.
Ik zou zeggen het is een spot voor gevorderde en mocht je in de problemen komen heb je ook echt een probleem.Ieder de keus wat die doet
daarbij zoetwater stinkt en heeft geen golfen. (mijn mening) 1 1=....
_/-\o_DE ZEE RULES_/-\o_
hoe is het nou met die gast ????????:|
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
goed om te horen dat het wel gaat met hem, gelukkig maar.
Zoals ik al in m'n verhaal zei dacht ik al te zien dat ie ervaring had. Ik snap alleen nog steeds niet wat er gebeurde... hij stuurde z'n kite rechtsnaarbeneden een loop in. Z'n kite ging echt zo hard die loop in dat het leek alsof hij een kiteloop op het land wilde doen, zo hard stuurde hij. Is er misschien een stuurlijn losgeschoten van z'n kite? Ik kan mij nl niet voorstellen dat hij zelf stuurde... Weet hij dat nog?
wens hem sterkte.
Ik vond het een afschuwelijk gezicht om iemand zo hard overal tegen aan te zien gaan. Hij heeft alle "geluk" van de wereld gehad dat ie niet op die vuilniscontainer of die betonnen randen geklapt is...
Hai,
Hier een berichtje van de zus van de jongen (Marc) die zeeeeeeeeeeeeeeer veel geluk heeft gehad. Het gaat naar omstandigheden goed met hem. Hij moest afgelopen nacht in het ziekenhuis blijven en wellicht vannacht nog een nachtje. We schrokken ons wezenloos. Hij is aan alle kanten geschaafd en gekneusd maar gelukkig niets gebroken. Hij zal naar alle kleuren van de regenboog kleuren. Het verhaal is dat hij zijn kite had opgetuigd maar de wind niet vertrouwde en zijn kite naar beneden wilde halen.... net iets te laat. Er vloog een windvlaag in zijn kite en door onbalans is hij meegesleurd! Hij heeft een engeltje op zijn schouder gehad en daar zijn zijn familie en vriendin errug blij mee!!!!
hey Mo,
Wees maar blij dat je het niet gezien hebt! Was echt geen fijn gezicht.. En idd, hij heeft heel veel geluk gehad.
Wens je broer sterkte
Wens hem sterkte!!!!
Ik heb contacten bij het paviljoen en die hebben de gemeente gesommeerd om de vele obstakels weg te halen, en dat hadden ze al een hele tijd terug gedaan.
10 is meer dan genoeg op Ijburg dus in het vervolg niet meer naar IJburg komen het is een vreselijke k#@ spot!!!! Mijn homespot;)
beetje sterkte van mij ook maar meenemen dan mo
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Registreerde: 08 October 2004
Vanmiddag wilden we voor het eerst gaan kiten bij IJburg. Wij waren er allebei nog nooit geweest, stappen uit de auto en kijken ff in de rondte. Ik vond het helemaal niets, een rotsblokkendam, allemaal dranghekken in het water, een parkeerplaats, totaal geen ruimte als er iets gebeurd. We twijfelden of we wel zouden gaan.
Een andere kiter liet z'n cabrinha nitro 12 op, een vrij grote kite voor de windsterkte. MAar het was een grote gozer die ervaren leek dus niet heel raar. Hij moest tussen de dranhekken door om op het water te komen. Z'n maat hielp hem het eerste stuk en de laatste paar meter deed ie in z'n 1tje. Toen ging het fout. Waarom weet ik niet maar hij stuurde z'n kite onderlangs vol de power in. Klapte tegen een hek, weer de lucht in, miste net een vuilcontainer, weer een hek, betonnen randen die die net miste en toen, na iets van 4 keer vol gelift te worden, eindelijk, kwamen de lijnen van z'n kite in een (geisoleerde) elektriciteitskabel en bleef ie liggen.......
Iedereen meteen 112 bellen. Het leek gelukkig allemaal mee te vallen, hij was bij, had hier en daar bloed maar was wel aanspreekbaar.Klaagde over pijn in z'n borst.
Weet iemand hoe het nu met'm is?
:|