Wel of niet zoontje, want biaritzzzzzz zegt mij " gaaaaaaapppppppp?!!!"
Zal het eens op zoeken een dezer gezellige dagen >:)
2 jaar geleden heb ik nog gekitesurft in Hossegor een 20 km boven Biaritz en toen was het nog niet verbboden en ik denk dat het vandaag ook nog niet verboden is , je moet gwn kitesurfen op e spots waar alle andere surfers zitten dat zijn spots waar je alles mag beoefenen. De surfers zijn natuurlijk niet echt blijf als je daar zo een meestergolf ghaat pikken zonder te peddelen :P
Maar als er echt goeie swell is is er meestal weinig wind en kan je beter gaan surfen. En als het brakke golven zijn is e rmeestal wind dus echt altijd iets te doen.
Ik dacht dat in Spanje het kitesurfne bijna overal algmeen verboden was zeker in het Noorden. Ik heb het nie tover plaatsen als tarifa en zo maar bijv. in Barcelona was het nie tmogelijk.
Als niemand het ziet kan he tniemand kwaad doen. Maar als je ergens toeristisch gaat, kan je het wel vergeten dnek ik.
Thanks kiteboardertje ... naar kenia mogen de spullen waarschijnlijk niet mee ;-)
Hoe is het gesteld met de wind in die gebieden zomers en dan met name rond de bouwvak vakantie..??
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Neptune Paradise op Galu Beach, dat ligt iets ten zuiden van Diana Beach.
1 hotel zuidelijker is Pinewood, daar zit een kiteschool. Op Tiwi Beach zit ook een kiteschool, zitten er trouwens nog wel meer wat noordelijker, tjek die links onderaan dat reportje.
Bij Nomad Beach kan je dacht ik redelijk voordelig overnachten.
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)
Registreerde: 15 August 2003
Iemand ervaring met kiten rondom Biarritz (FR) of in het noorden van Spanje (altantische oceaan?)
Weet nog steeds niet waar ik deze zomer heen ga (en nee, het wordt waarschijnlijk geen tarifa maar noord-spanje en portugal)