-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Ik wilde hem eigenlijk naar Farla brengen voor het stikken van de twee bevestigingen.
ik zou er dan drie punten op laten zetten,ook 1 in het midden
de LE van de AB is al niet stijf en met 2 punten heb je kans dat de LE gaat knikken als je wilt relaunchen
of hij dat haalt wil ik niet over denken
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
16.4...mun worst kite ever :|
fotos wouterb...:*)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
hi guys,
bij deze,
de beide helfjes van de lus gaan door de eerste twee stiksels van de pad. daar is de lus door een stukje slang dichtgebonden. Vandaar dat de pad iets omhoog staat in de tweede foto.
Ik weet het niet, laat er liever gewoon stevige straps erop stikken. Vind het een beetje "prutserig" overkomen, maar het zal vast wel werken.
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
he? dit is top....ik vaar ook nog met AB 2001"s en ik ga dit zeker ook proberen.
thnks! David
klopt, gewoon met een stopnaald.
Het stukje slang helpt de kracht verdelen zodat je niet op 1 of 2 stiksels trekt maar over een grotere breedte (van het tweede stiksel dus).
Registreerde: 05 April 2005
Deze winter heb ik een 5e lijn systeem in elkaar geknutseld en dit aan mijn Airblast geknoopt.
Bij de eerste test (2á3Bft) bleef de kite prima staan, kon zelfs de bar loslaten wat me voorheen echt niet lukte. Wat een verschil!
grz
wouterb