Kitesurfer komt om na val van tien meter hoog

Door: BadBoy007 Reacties: 65 Hits: 4714
Fre 18 September / 2005 / 00:08

is erg zoiets :( spijtig dat zo"n dingen gebeuren, op wind kan je nooit 100% rekenen, dat is duidelijk

veel sterkte aan de familie! :|

Sebastiaan 18 September / 2005 / 00:09

Wat erg

Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.

http://www.kiteshots.nl/

Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)

Kingkai 18 September / 2005 / 01:00
Familie, vrienden en kennissen wens ik heel veel sterkte met dit plotselinge verlies :|
Kitesurfschool Freeriderz www.kitesurfles.net

Mosquito 18 September / 2005 / 08:26

Gecondoleerd...

klote vlagen

sikman 18 September / 2005 / 10:00
Familie, vrienden - sterkte toegewenst

nick-nick 18 September / 2005 / 10:28
famile en vrienden gecondoleerd!,   Maar was ie bezig met aanlandige wind?

Marcc 18 September / 2005 / 10:51
Gecondoleerd!:|
www.MarcdeMunnik.com

Sake 18 September / 2005 / 12:23
Gecondoleerd. Moeilijk te bevatten wat de familie nu doormaakt......

Zet me ook aan "t denken bij veel en vlagerige wind:
Was het te voorkomen?
Had hij de bui niet aan zien komen? (vanuitgaande dat het door een bui komt)
Heeft z"n safety gewerkt?
Had hij tijd om z"n safety te gebruiken?
Had een bow kite wellicht verschil gemaakt?
.

justin 18 September / 2005 / 12:35
gecondoleerd.:|
Geit

Brutus 18 September / 2005 / 13:25

Allereerst wil ik alle familie en vrienden van Gerard condoleren en sterkte toewensen bij het verwerken van het verlies van Gerard.

Ik hoop dat er na dit zoveelste incident eindelijk eens wat meer naar safety en minder naar performance gekeken gaat worden want ook al kom je om tijdens het beoefenen van je favoriete bezigheid het blijft kl*te en je hoort zo jong gewoon niet te gaan (zelfs al lig je in bed met Pamela Anderson ofzo, behalve als je 80 bent!!) Leer hiervan en kijk eens met andere ogen naar het Bow-concept, dit kan een hoop (bijna) ongelukken voorkomen ook al realiseer ik me wel dat de aanschaf van een nieuwe kite niet voor iedereen zomaar is weggelegd.

johndoe 18 September / 2005 / 13:37
sterkte gewenst aan de nabestaanden :| weer zo"n naar ongeluk...

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

ostendlocal 18 September / 2005 / 18:12

innege deelneming an de kitevrienden en familie.

had z"n safety niet gewerkt?

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

damman 18 September / 2005 / 18:41

innige deelneming.....

Ik heb gehoord dat Gerard een goefende kiter was maar ik vind dat hij met een iets te grote nmaat op het water is gegaan, namelijk een 12 (vlagen tot 8bft). Hij kreeg een vlaag en werd gelift probeerde zijn safety te trekken maar door een "materiaalfout" is de kite beginnen tollen en dus ook liften met het ergste als gevolg

Ik weet niet of dit de waarheid is of een versie ervan dit is alleen wat i kgehoord heb.

Nogmaals sterkte aan de familie

Tga  nog goed komen!

gilles23 18 September / 2005 / 18:47
mja, met 12 tot 8 bft is het natuurlijk zelf wat zoeken he :|
i kna 300 wrooden tpyn pre mniuut

litewave 18 September / 2005 / 22:47

Dit is niet het juiste topic om te gissen en beoordelen en zeker niet om reclame te maken voor een nieuw kiteconcept, ook niet om uit een niet betrouwbare bron een conclusie te trekken.

Gewoon je deelneming uitspreken is genoeg.

me, myself and i

PIRATE 18 September / 2005 / 23:30
Heel veel sterkte aan de familie, vrienden en bekenden van Gerard. :(
yeah

kitertjuh 19 September / 2005 / 06:45

had van ooggetuigen gehoord dat zijn kite dichtklapte en daardoor uit de lucht viel.

Gecondoleerd aan de fam.

----> K I T E S T U F F . N L 

kiteboardertje 19 September / 2005 / 07:48

geconduleerd familie en vrienden

http://www.KbWorks.nl

Silversurfer 19 September / 2005 / 07:50
Mijn condoleances aan de nabestaanden.. ps discussie over hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden lijkt mij wel op de plaats, maar is beter in een apart topic.
Als je alles onder controle hebt, ga je niet hard genoeg.

Pie 19 September / 2005 / 09:21

naar verhaal, heel veel sterkte aan familie en vrienden! zet je toch aan het denken...

flAsHboARdER 19 September / 2005 / 10:31
gecondoleerd en sterkte toegewenst aan de nabestaanden. Wat erg...
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. "Albert Ei

proboarder 19 September / 2005 / 11:32
nogmaals gecondoleerd aan de nabestaanden,.... ik wou geen discussie op gang brengen met mijn opmerking, maar als je het voor het kiezen mag hebben dan graag zo mijn laatste adem uitblazen.
prrrrrrttttttttt

Didier 19 September / 2005 / 12:10

proboarder ben jij lomp of zo ??? Is niet de meest subtiele opmerking !gaat niet over een discussie ofzo op gang brengen is gewoon een zeer lompe opmerking!

Voor familie en vrienden, mijn deelneming !

Schuimpje 19 September / 2005 / 13:31
Die vlagerige K*twind vrijdag ook... Veel sterkte aan familie en vrienden.... Dit laat weer zien dat kiten een gevaarlijke sport is en dat er op safety gebied nog veel moet gebeuren.

shadowclaw 19 September / 2005 / 15:22
Mijn condoleances aan vrouw, kinderen familie en vrienden en ik wens hen veel sterkte toe met het verwerken van hun verlies.
Stay Sharp, Surf like a Shark!