Wat erg 
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Allereerst wil ik alle familie en vrienden van Gerard condoleren en sterkte toewensen bij het verwerken van het verlies van Gerard.
Ik hoop dat er na dit zoveelste incident eindelijk eens wat meer naar safety en minder naar performance gekeken gaat worden want ook al kom je om tijdens het beoefenen van je favoriete bezigheid het blijft kl*te en je hoort zo jong gewoon niet te gaan (zelfs al lig je in bed met Pamela Anderson ofzo, behalve als je 80 bent!!) Leer hiervan en kijk eens met andere ogen naar het Bow-concept, dit kan een hoop (bijna) ongelukken voorkomen ook al realiseer ik me wel dat de aanschaf van een nieuwe kite niet voor iedereen zomaar is weggelegd.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
innege deelneming an de kitevrienden en familie.
had z"n safety niet gewerkt?
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
innige deelneming.....
Ik heb gehoord dat Gerard een goefende kiter was maar ik vind dat hij met een iets te grote nmaat op het water is gegaan, namelijk een 12 (vlagen tot 8bft). Hij kreeg een vlaag en werd gelift probeerde zijn safety te trekken maar door een "materiaalfout" is de kite beginnen tollen en dus ook liften met het ergste als gevolg
Ik weet niet of dit de waarheid is of een versie ervan dit is alleen wat i kgehoord heb.
Nogmaals sterkte aan de familie
Dit is niet het juiste topic om te gissen en beoordelen en zeker niet om reclame te maken voor een nieuw kiteconcept, ook niet om uit een niet betrouwbare bron een conclusie te trekken.
Gewoon je deelneming uitspreken is genoeg.
had van ooggetuigen gehoord dat zijn kite dichtklapte en daardoor uit de lucht viel.
Gecondoleerd aan de fam.
naar verhaal, heel veel sterkte aan familie en vrienden! zet je toch aan het denken...
proboarder ben jij lomp of zo ??? Is niet de meest subtiele opmerking !gaat niet over een discussie ofzo op gang brengen is gewoon een zeer lompe opmerking!
Voor familie en vrienden, mijn deelneming !
Registreerde: 23 April 2004
is erg zoiets :( spijtig dat zo"n dingen gebeuren, op wind kan je nooit 100% rekenen, dat is duidelijk
veel sterkte aan de familie! :|