De basis kleuren zijn donker groen ( soort kaki), donker grijs, bruin, blauw, rood, geel.
De tubes zijn in de kleuren wit, geel, oranje en fluor oranje.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ik vind de raven 2 wel mooier dan de torch 2...
jammer dat de torch 2 meer geschikt is voor wakestyle
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
De kleuren doen het "em! Zoals ik al eerder gezegt die nieuw naishes zien er retegoed uit!
dan moet ik dus toch maar eerst eens gaan testen...
ik zit echt zo erg te twijfelen tussen de torch 2 en de raven 2
Een bericht voor Stefano*:
Wij hadden een afspraak voor een deal, maar je bent deze niet nagekomen.
Je reageert niet op m"n mail en neemt ook de telefoon niet op.
Stuur me aub een mail of bel: 0628780606 of spreek me aan op msn.
Alvast bedankt.
p.s. sorry voor deze "off-topic" reactie, maar wilde er niet persee een nieuw topic voor aanmaken.
ik ga ze denk ik eerst even testen... ik vind het wel cool om flinke uitgehaakte kiteloops te maken. Maar ik wil binnenkort toch ook echt m"n eerste handle passes gaan maken. Met de x4 die ik nu heb gaat dat vrij lastig, omdat die kite niet echt een "dood moment" heeft in de sprong.
en ik hoorde dat dit bij de torch 2 juist een sterk punt is. Hoe zit dit bij de raven2?
Je zal met de Torch II alles makkelijker leren, maar de uitdaging is dan ook snel weg.
Met de Raaf II is het ook allemaal te leren, maar dan blijft het een uitdaging.
De Raaf II is een makkelijke kite net als de Torch II, maar de Raaf II is een kite met ballen.
Vaar mijn de Raaf II op 24m lijnen heerlijk direct en snel, en beter voor freestyle.
Wat de Raaf II als enigste heeft overgenomen van de X4 is zijn big air en hangtime, zoniet is deze beter dan bij de X4.
Voor de rest gaat er een wereld voor je open met de Raaf II, kan het allemaal wel uitleggen, maar vlieg hem ff een paar uurtjes en je begrijpt het.
@ slingshotsjody.. ik had de dag vantevoren iets aan je gemeld.. waarschijnlijk niet aangekomen.. en mijn tel. is kapot.. kan niet bellen of opnemen en ook niet smsen..
en op msn staat er iets van "mobiel" waardoor ik niks kan zeggen..
vandaar dat ik niet reageerde.. sorry
Registreerde: 20 February 2005
Ik ben erg benieuwd in welke kleuren de RAVEN II is uitgekomen. Ik heb nog niks kunnen vinden op internet, ook niet op de site van naish zelf.
Iemand foto"s? TNX!