Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
ik wou dat mijn ouders bier konden brouwen
of sterkte drank ofzo
what the hack heb je aan appelmoes?
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Het is de slaag van pa die hen tot deze hoogte heeft gebracht....
De appelmoes is een soort afleidingsmanoeuvre...
Maar mama is wel lief voor de jongens, want zeker Youri is een echt mama"s kindje echt zo een die tot zijn 10e met een speen heeft rond gelopen.
Roy probeert net zo stoer als zijn pa te zijn door veel appelmoes te eten, krijg je borsthaar van zegt pa.
Echte kiters eten appelmoes, wie is er niet groot mee geworden.
Ik eet de goedkoopste van de Lidl en zie hoe vet goed ik al ben, kan je nagaan als ik ook mama"s appelmoes zou eten, dan zou ik de goedste zijn van allemaal.
jeuj.... hoe geestverruimend werkt appelmoes in de winter...
Niet te veel van gebruiken allemaal heh
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
wills had een 5 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 30 - 40 knots op zijn Ocean-Rodeo Rise (2009)
Van chocolade word je geiler.
Ik at vroeger altijd chocolade, met spek en eieren, heerlijk tussen de boterham!
Welk wondermiddel at roeben vroeger?
Nou, jongens, Ik vind dat mijn moeder de lekkerste appelmoes maakt van de heeeeeeele wereld. Zullen we is even een contest organiseren:)... de lekkerste appelmoes van nederland,
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 21 November 2002