Wie weet waar mijn spullen zijn?

Door: FeRNandeZ Reacties: 3 Hits: 943
FeRNandeZ 04 May / 2023 / 23:08

Yo gasten mijn spullen zijn geript, onderstaande kite foil shizzle is uit mijn auto gestolen, achterruit ingetikt. 

Mocht je iets tegen komen laat maar weten..... baal er goed van.... 

-Mystic Majestic Harnass ( Lime/black,  M)     

-Mystic Stealth Spreader surf 320 Large, rope slider. 

-Core Sensor 3s bar white/yellow with Rope slider hook, with custom 24m thin race lines sk99 red/blue.

-Gongs strutless V4  5m in bag. ( custom made pully bridles, test configuration)  

-Gong strutless V4  9m in bag. ( custom made pully bridles, test configuration)  

-SabFoil 633 hydrofoil + Sabfoil M92 carbon mast.  

-Appletree Pocket Foil Board 3’6. Carbon Black 106cm 

 

-Kite Pump blue, Duotone 

-Ground Anchor Screw Steel. (for self Launch) 

-Bag with dyneema ropes/bridles parts etc, (for briddle tests)

 

kantje board !

Djee 06 May / 2023 / 09:24

Kak, hopelijk zie je ze nog terug.

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

FeRNandeZ 06 May / 2023 / 09:51

 

Het zal vast ooit wel ergens verkocht gaan worden...... 

 

Ik denk dat het mee is genomen door dieven die niet eens weten wat het is, maar er op lopen om in autos te kijken en alles meenemen wat ze toevallig tegenkomen. Navraag leerde dat er meerdere autos waren geript.  De foil + board zat in elkaar, je kan er dus niet gemakkelijk ongezien mee over straat lopen.  Ik verwacht dat er dus een auto/of busje in de buurt is geweest en niet de lokale junk......

Uiteraard super stom van mij, ik haal alles er altijd uit, maar dit keer niet.

Zelfde voor fietsen, de goede dure worden in een bestel bus, systematisch hele buurt leeggehaald, 10stuks in een nacht.

Anyway kijk uit mensen.

Last edit by: FERNANDEZ
kantje board !

karel79 06 May / 2023 / 17:53

Balen zeg! Hopelijk heb je snel weer wat nieuws en kun je t water op om deze ellende te vergeten