svennie had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 20 - 30 knots op zijn North Vegas (2011)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
overigens is die link van dat naturistenbureau niet zo stom. In Spanje wordt logischerwijs meest gekite op ietwat verlaten stranden, die vind je best door te zoeken naar info over naturisme. Heb je in Calblanque, in La Mate ten noorden van Torrevieja enz. Naturisten zoeken net als kiters een mooie omgeving waar niet teveel volk loopt.
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 05 February 2003
over LA MANGA in Spanje ?
Ik weet dat ik kan googlen, maar ik krijg alleen maar
Reisbureau-Crap
En kitebeaches helpt ook niet echt.
Alle info is welkom, voornamelijk ook het reguliere weer, temp en WIND dat er heerst in bepaalde tijden (zoals maart en april)
Dank alvast
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)