Ijmuiden/ Wijk aan Zee

Door: Edwin Reacties: 6 Hits: 347
Edwin 03 July / 2003 / 11:31

Ben nu een tijdje bezig met kiten en vroeg me af of IJmuiden en Wijk aan Zee geschikt zijn voor beginnende kiters. Ben regelmatig op Oostvoorne bezig geweest, maar dat wordt me een beetje te druk en te ver. Daarnaast werk ik bij Corus in IJmuiden en zou het natuurlijk ideaal zijn om na het werk even lekker te gaan kiten....

Greetz

Torch III 10m & 14m, Jaime Pro 1.30

-DAVE- 03 July / 2003 / 11:37

Wijk aan zee 2e opgang bij bunker af afloop pad Als je vanuit dorp naar de pier rijft

voordeel wind meestal constant, en lekker rustig om te oefenen, bij de pier is het met ZW namelijk te druk, en Ijmuiden is meestal wel wat drukker dan Wijk

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Eloy 03 July / 2003 / 11:37
wijk is meestal drukker dan Ijmuiden tegenwoordig...
Live fast die young...

Eloy 03 July / 2003 / 11:37

ja....juist...lekker groot strand ed

(vooral wijk)

Live fast die young...

kiteboardertje 03 July / 2003 / 11:39
hangt net van de wind af eloy volgens mij
http://www.KbWorks.nl

-DAVE- 03 July / 2003 / 11:40

yep

alle shangt altijd van de wind af .....

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Jurrien 04 July / 2003 / 11:20
Alles hangt los:P
---===Kitefabriek IJmuiden===--- Kite reparaties zoals het hoort! facebook.com/kitedokter