Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
je bent niet de enigste die het opgevallen is:
lessen door the spot in zandvoort |
onderwerp start : 24-8-03 ; 09:57 |
dominique |
ik was gister in zandvoort om te kitesurfen maar wat ik daar aantrof was voor mij ronduit bizar . nou wij hadden onze spullen uitgepakt en waren al aan het kitesurfen en waren ff terug gekomen om wat te drinken en toen we niet al onze spullen hadden laten landen dacht een of andere gozer laat ik es ff een lijntje spannen om ons gebied af te bakenen voor onze lessen. noujah wij konden er nog een beetje bijkomen dus wij al onze spullen verplaatsen en even kijken hoe het er met die les aan toe ging. 1 van de leraren kende in persoonlijk die andere niet. nou het bleek dus een uitstapje van cap gemini te zijn waar 177 man ja je hoort het goed 177 man op af waren gekomen die allerlei activiteiten gingen doen zoals boogschieten op het strand van zandvoort kon ik met mn hersens ook niet bij. branding kanoen tussen de zwemmende mensen bodyboarden je kon die lui niet eens zien tussen de golven en knalde er steeds bijna tegen op en dus ook vliegerlessen . met twee kites van zo'n 5 m2 gingen ze aan de slag. mike een van de leraren die ik persoonlijk kende ging netjes op een min of meer rustige plek staan en greep goed in wanneer het nodig was . die andere jongen ik vraag me echt af hoe hij zijn iko heeft gehaald. hij ging midden op het strand staan tussen alle mensen en gaf daar vrolijk de bar over aan een vrouwtje die er geen zak van bakte op haar bek ging en die vlieger tot 2 keer toe laag over de grond heen liet scheren waardoor verschillende mensen moesten bukken en rennen en crashde hem daarna vol op de grond. de vlieger begon te schuiven dus ik rende er maar naar toe om ze te helpen om ongelukken te voorkomen. nou en zo ging het niet een keer maar minstens honderd keer. en emiel kite maatje van me laat ff zn kite op om te voelen of die sterk genoeg is om weer mee te gaan surfen word meteen gewaarschuwd door iemand van de spot dat hij dat misschien wel veilig kan maar dat hij andere minder handige mensen aanspoorde. toen kwam er ook nog een jongen met een airblast 16 meter aan zetten die maakte het verhaal af door op zandvoort het drukste strand van nederland zo'n beetje te gaan skidden jumpen en vooral crashen . nou intussen waren de leraren klaar en was de kite van mike hooguit 3 tot 6 keer in het water gecrashed en van die andere gozer minstens 40 keer op het land . dus wij maken een praatje en vertellen ook dat we wel linke dingen hebben gezien van die ene gozer. nou hij geeft niet echt antwoord en zegt meteen waarom zitten jullie niet op het water man het waait vet goed. nou ten eerste waaide het vet bagger ten 2e het was mega druk . nou hij ging laten zien dat het hem makkelijk lukte en wij gingen richting huis en zagen hem zo'n kilometertje hoogte verliezen nou wat een superleraar is dat szeg. hulde aan mike en verban die ander. mzzls do |
van kitesurf.nl
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Joh , NEKSCHOTEN DAT IS DE OPLOSSING Voor ZAndVOORT En Andere domme Megolen
En op Wijk hebben we Helaas ook domme bedrijfsUItjes Megolen, die gaan Zeilkarren en vliegeren tussen de mensen.
Gaan ze nog roepen dat mensen uit de weg moeten gaan ook. 8)7
Ik beuk ze op hun Flikker als ze mij raken met die Sjit!
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
dominique was ik tis idd helemaal niets dat uitstapje daarzo mega link gewoon althans die ene gozer mike was echt goed bezig nog niet 100procent verstandig om op het strand van zandvoort op een zaterdag les te geven maar mike is _/-\o_
maar idd ik ben het met kay eens weg met dat schorum dat er niet thuis hoort en ook nogeens vet aso deed tegen mike enzo.
en de reden dat we daar waren en niet bij ijmuiden ov naar ijmuiden is ronduit kut maar hoorde dat je daar wel gister de hele dag chill kon surfen nou dat kon ik niet zeggen best weinig wind.
mzzls do
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
kijk daar heb ik lekker helemaal geen last van :P
voordelen van perkpolder:
geen domme mensen (zwemmers enzo)
geen andere kitesurfers behalve mij en een maat van me
je kunt naar de zandplaten varen en terug
geen klotsbak
weinig golven ook met harde wind( voor beginners wel makkelijk)
mijn vriendin woont op 5 min fietse van perkpolder ;)>:)
nadelen:
geen strand bij hoogwater, dan moet je dus op de dijk je kite oplaten, is nog wel te doen hoor maar een strand is makkelijker, wat wel makkelijk is is dat je als je alleen ben en je vlieger naar beneden wilt halen je hem alleen maar achter de dijk moet sturen en aan je safety moet trekken, daar is het toch helemaal windstil
verder zijn er niet zo veel nadelen
zo ik hoop dat jullie jaloers worden :P:P8)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Jaaa, Wijk ROELT Altijd en Forever,
Maar als in PERKPoLDER zo .. ach wat de fuck.. ik ga er toch niet heen , blijf me hele leven toch al op wijk
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
ik ben 1 keer bij wijk geweest en dan was super
maarja je moet wel vervoer hebben he
en mijn mach 1 12.1 is heilig :X
haha ja blijf maar weg van perkpolder, er varen hier in de buurt maar 3 mensen waarvan ik het weet dus het is daar lekker rustig en dat moet maar zo blijven :P
de wind is er af en toe wel wat vlaggerig.
Registreerde: 05 July 2003