Wanneer je tarifa binnenrijdt via de winkeltjes etc. rijdt je door naar het strand zelf. zoek dan een skatepark, daarnaast ligt een groot stuk braakliggend waar vele campers opstonden, toen wij daar waren stond Mario Rodwald ook op die parking. Magje dus wel staan.
voor gps: hoek van 'Prolongacion Avenida de los Lances' en 'Calle del Mar del Norte'
Als je een van die 2 straatnamen invoerd kom je er wel.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Pal bij het kitestrand van beachbar Tangana kan je staan (met vele anderen). Vanaf Tarifa de afslag na Tangana nemen en dan rijd je er zo naar toe. Have fun!
Tijn en ik (Annie) vertrekken vrijdag met onze camper naar Tarifa. Kamperen kan er bijna overal! tot volgende week! Wordt er toch gezellig zo te zien met kerst en oud & nieuw.
www.TijnvanEsch.com * www.facebook.com/TijnvanEschKiteboarding * Liquid Force Kiteboarding * KiteActive.com
half januari ben ik dr ook bij  enig idee wat voor temperaturen het daar zijn dan? gewoon een winterwetsuit mee of beetje bikkelen en shorty inpakkenÂ
Volgens mij kan je vrijwel overal staan buiten het drukke zomerseizoen.....wij stonden maart 2004 op de landingsbaan, schweinebucht en in Tarifa oude dorp. Geen probleem! Met camper ga je natuurlijk nooit op een camping staan....en ook niet tussen de bejaarden op de off. camperplekken!
er zijn verschillende plaatsen om met de camper te staan.
spijtig genoeg zijn er reeds wat maatregelen genomen om het camperen in de wagen tegen te gaan.
zo zijn we in september opgeschreven geweest op de parking van los lances. ( verwittiging maar volgende keer boete ) ook hebben ze daar de gekende barelen geplaatst. dus enkel met men vito of vw geraakte je eronder.
plaatsen om te slapen
- bij den aldi
- daar bij het skatepark maar pak de parking erachter geen lawaai hinder..... ( dicht bij het centrum )
- aan de pier in een zijstraatje
- en de grootste en voor de kiters interessantste plaats las dunas....
( op deze plek sta je nooit alleen enige nadeel vind ik dat er soms nogal veel vuile kerels zijn met honden die komen schooien, ook veel wc papier .....)
- daar verder heb je ook nog een plek bij la punta paloma maar je moet voor de parking al naar links gegaan zijn en dan kom je bij de surfclub. ze gaan je wel eens raar aankijken maar je niet wegsturen ...
good luck
je kan er zalig kiten en lekker gaan eten en overvol kappen met coctails....
Ik wil de pret niet drukken maaruh link ik zou toch ook maar wat dikke kleding en een golfsurfboardje meenemen (ps. dit weerbericht zit er weinig naast jammer genoeg)
Registreerde: 17 July 2005
Weet iemand een mooie gratis plaatsen, of anders een goedkope camping?
Thanx,