Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Registreerde: 13 March 2010
Ik vlieg met KLM.
In de bagage regels staat dat je een golftas gratis mee te mag nemen. Ik heb met KLM gebeld en ze zeiden dat ze je golftas open maken om te checken of er clubs en schoenen in zitten. Ook moet je van te voren aangeven dat je je sportuitrusting mee wilt nemen.
Dit zijn natuurlijk allemaal regels maar 50 euro in je zak houden is toch wat aantrekkelijker!!
Wat te doen?
Golftas aanschaffen Ja of Nee?
Wel of niet aangeven dat ik mn kitegear mee wil nemen?
Wat zijn andere opties?
Diegene die met KLM gevlogen hebben en een golftas mee hadden, keken ze wat er in zat?
Ik heb nog nooit mijn gear mee genomen naar het buitenland dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!