Agadir -> Dakhla

Door: Th0mas Reacties: 32 Hits: 5312
Lars_023 31 July / 2011 / 12:54
FF een topic bumpen . Iemand ervaring met ocean vagabond & club mistral in Dakhla? Ik kon via de zoekfunctie geen ervaringen van hanglossers vinden mdt dit "hotel".. http://www.oceanvagabond.com/dakhla_hotel_galerie-en.html

Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

Nazar 31 July / 2011 / 13:19
mensen kun je daar een beetje partyen?! of is het kite fap fap fap vakantie?

riesie 31 July / 2011 / 19:52
Hi, ik zat vorig jaar in attitude. Ben een dagje opwind gecruised naar ocean vagebond en daar ff geborreld, daar is het echt zeer chill, kleinschalig, schoon, nieuw, europees management, belgisch. En het ligt top, het ligt daar namelijk net voorbij deweg, hier begint de lagune, zie Google Maps en daar heb je het vlakste water! Ze hebben ook een bootje voor rescue, dat is wel nodig. Bij attitude voor is het behoorlijk choppy, je moet daar een beetje op zoek naar een vlak stuk, met eb, om het hoekje. Gr. Rich.

Mediator 31 July / 2011 / 20:49
voor vlak water bij attitude moet je links van de club zijn op de speedspot... spiegelglad
of bij aftrekkend water dichter naar dragon island toe (maar soms is het wel gevaarlijk ondiep)
dune blanche is ook spiegelglad

Ocean vagebond is beetje duurder dan attitude, als je eens naar het spiegelglad water wilt moet je een flink stuk downwind en dan nog een stuk upwind, dune blanche ligt ook dubbel zo ver van daar...

meeste mensen raden sowies attitude aan als je daarheen gaat, ik zou ook alleen naar daar gaan als ik terug ga
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

Lars_023 01 August / 2011 / 04:38
Quote: Mediator - 31 juli, 2011 (21:49)
voor vlak water bij attitude moet je links van de club zijn op de speedspot... spiegelgladof bij aftrekkend water dichter naar dragon island toe (maar soms is het wel gevaarlijk ondiep)dune blanche is ook spiegelgladOcean vagebond is beetje duurder dan attitude, als je eens naar het spiegelglad water wilt moet je een flink stuk downwind en dan nog een stuk upwind, dune blanche ligt ook dubbel zo ver van daar...meeste mensen raden sowies attitude aan als je daarheen gaat, ik zou ook alleen naar daar gaan als ik terug ga
Het lijkt eerder dat jij aandelen Attitude hebt Mediator ;) Dat Attitude een optie is weet ik, echter ben ik op zoek naar ervaringen in Club vagabond. Iemand daar al geweest?

Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

Tim_kite 11 March / 2012 / 17:26
Nog mensen die er heen gaan, zit er over te denken eind juli of augustus.
Wat voor maten heb je nodig en hoe hard waait het daar over het algemeen in die periode ?

Ticket rond de 500 euro las ik en bungalow 380-450 zoiets, vrij prijzig nog voor een weekje.
One life, live it !

Tim_kite had een 4 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 24 - 32 knots op zijn Ozone C4 (2010)

havoc 11 March / 2012 / 19:19
Wat ik heb begrepen daar is dat het dan gegarandeerd 35 knopen waait elke dag maaaarrr je gaat dan ook kapot van de hitte.
Om 8:00 is het al niet meer te harden in de tent/bungalow, ook alleen maar van horen zeggen maar wel van personen die daarom niet meer in de zomer gaan.
Verder zou ik 2 weken gaan omdat de ticket tot verhouding bungalow vrij prijzig is, je kan ook een tent nemen gezien je in die periode toch niet binnen wilt zitten. Dan kan je zeker 2 weken!

Mediator 11 March / 2012 / 21:47
het water is dan wel lekker, niet zo warm dat je lig te koken in het water maar gewoon lekker verfrissend :)

kiten in je shortje is echt 1000 x zaliger dan kiten met een 3/4 aan

en de wind is ook anders dan hier, hier is 35 knopen harde wind met keiharde stoten en altijd suer slecht weer, daar schijnt mooi het zonnetje en voelt die 35 gewoon veel chiller aan dan hier...
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)