Met hemelvaart in paar dagen in cadzand en ik zag dat er bij het Zwin wel een spot is maar las ook ergens dat met je met oosten wind (wat ze voorspellen voor het weekend) je bij zwartepolder beter kunt kiten....?Hoe zit dat? En wat is uberhaupt voor beginnende kiters een goede spot in de omgeving van cadzand (zijn vorig jaar in wel al een x in knokke, clubsurfers, geweest en verders vooral verwend met kiten in tarifa).
Kiten kan daar zeker, of het dit weekend ook kan is nog de vraag. Wind is nog ver te zoeken. Maar zoals je zelf zegt het zwin of de zwartepolder kan gekite worden. Je kan ook nog naar paulina polder. Is een kwartiertje rijden richting terneuzen denk. Kan je beter varen met oosten wind. Dit ligt wat meer in het binnenland dus ook vaak iets minder wind. Maar maakt niet veel uit. Lekker vlak en ondiep water. Alleen bij hoog weinig ruimte om je kite op te laten.
Dat was iig toen ik er nog was geweest, een jaar geleden ofzo
Veel plezier daar en hopen dat het waait!!
bularoo had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 30 - 42 knots op zijn North Dice (2015)
Registreerde: 12 February 2011
Met hemelvaart in paar dagen in cadzand en ik zag dat er bij het Zwin wel een spot is maar las ook ergens dat met je met oosten wind (wat ze voorspellen voor het weekend) je bij zwartepolder beter kunt kiten....?Hoe zit dat? En wat is uberhaupt voor beginnende kiters een goede spot in de omgeving van cadzand (zijn vorig jaar in wel al een x in knokke, clubsurfers, geweest en verders vooral verwend met kiten in tarifa).
Alvast bedankt!