Goed om te horen dat ze er toch zijn!!! :)
Zit nu op m'n werk, dus kan niet te lang online zijn, maar post dit weekend nog wat en stuur wel een mailtje robertkennis!
Tof! 8)
Heb vandaag bij Zwemer gekeken voor een kiteset. Rib uit m'n lijf!! Maar ga er toch het geld voor bij elkaar sprokkelen. :P
Heeft iemand van jullie goeie ervaringen met deze zaak?
Robbertkennis & Slingshot Sjody:
Vertel, waar wonen jullie ergens in Tilburg? Studeren jullie aan de UvT of Fontys?
Grtz,
Charlotte
heb zeer goede ervaringen bij Eurofun, daar kan je wel het 1 en ander regelen voor vette kortingen en zo.
ook veel 2e hands en overjarige kites
Heee, het was laat gister toen ik dat schreef. Heb ik overheen gelezen.. :Z
Thanx for the tips...:)
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Persoonlijk heb ik niet zulke goede ervaringen bij Eurofun (Zevenhuizen). Ben tot 3 maal terug gemoeten voordat m'n kite compleet en veilig was. Alles is keurig geregeld, maar 3x 240 kilometer rijden, voor iets wat gewoon meteen goed had moeten zijn ........ zet je toch aan het nadenken. Dat is natuurlijk ook weer het beginnersnadeel, dat je moet vertrouwen op de verkoper. Als je voor een kite/set gaat zou ik zeker iemand meenemen die verstand van zaken heeft.
Een blondje misschien (geeft je gemiddeld toch weer 7% meer kans op een goede koop);)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
| okt 18, 2004 | |
![]()
blondjes zijn gemiddeld 7% slimmer (onderzoek uni van groningen) 

![]()
![]()
RobbyNitroz
:):):):*):*):*)_/-\o__/-\o__/-\o_
Thank you Robby!!!!
Hay Charly,
heb m ontvangen!!!!!
En Sjody, nee studeer niet meer, Ik werk als mielieu-laborant.
Heb wel net zo veel vrijetdijd als studenten (erg relaxed).....;););););););););)
Greetz Max
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
"..Mielieu-laborant.."
"..vrijetdijd.."
Gezakt voor het vak Nederlands toenvallig 
JAJAJAJA, t gaat hier niet om typen maar om de fun van 't Kite Surfen......._/-\o__/-\o__/-\o_
Eej, woon jij in tilburg?
Waar kun je als beginnende kite surfer 't best gaan kiten nu autoplaya is geblocked?
Aloha Max :*)
Helemaal gelijk Maximaal!! :):)
Ga je dit weekend nog kiten?
Grtz,
Charlotte
Registreerde: 29 September 2004
Hier in Tilburg waar ik woon, heb ik nog weinig windliefhebbers kunnen ontdekken.
Tijd om daar verandering in te brengen! Ben nog maar een rookie en zoek mensen uit de buurt om de kunst van af te kijken..
Ennne.. om bij gebrek aan auto een lift te regelen naar waterige regionen...
Grtz,
Charlotte