Waar wonen voor ideaal te kitesurfen (nederland)

Door: Slis Reacties: 62 Hits: 3307
Mario 01 March / 2005 / 17:46
Sluis,in zeeuws vlaanderen
nog een voordeel dat de winkels hier 7dagen per week open zijn
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Appie 01 March / 2005 / 19:09
zou gewoon in zeeland gaan heb je alles en een paar goeie spots8)8)
Deze 50 plusser kite nog altijd en houd ook niet op!!

sanders 01 March / 2005 / 20:00

er gaat toch niets boven texel voor alle windrichtingen goed

http://www.funsportbeach.com/

Fokke 01 March / 2005 / 23:06

mario woont echt in de verste uithoek van Nederland... is alleen via een tunnel (waarvoor je moet betalen) te bereiken of via belgie. :

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Maiz 01 March / 2005 / 23:11
hey Sander!!:*)

litewave 01 March / 2005 / 23:12
@ nemo, accepted ik kom ze een keer halen
me, myself and i

robertkennis 02 March / 2005 / 00:06
ik vertoef voor 59 eurie per maand in een BRUTE villa hartje Centrum Tilburg. 5 kamers, douche, ligbad, 2 wasbakken, fitness-room, grote woonkamer met bar, luxe keuken, bijkeuken, balkon trouwen ook en een MEGA tuin met klein zwembad. Anti-kraak schopt kont., En AL het geld wat ik nu bespaar in de huur gaat op aan benzine omdat we hier geen WATER hebben
Wie de zalf niet eert is de frikadel niet weert

Nemo 02 March / 2005 / 07:08

en welk deel van die villa heb jij robert, voor 59 euro??:?

JJ-Slingshot 02 March / 2005 / 07:46
hahaha jongens jongens, wat zitte jullie nou te lullen! niks kiten in zeeland morgen, snowkiten in friesland!!!
BLALAALALLALALALALALALALALA

Tukker 02 March / 2005 / 08:00

Hoe dan ook, je wil het liefst op loop/fiets afstand van het (zilte) water wonen. Denk dat de wadden wel de meest vaak wind hebben. Texel vond ik heel gaaf, andere (w)eilanden schijnen ook top te zijn.

Zeeland heeft ook talrijke plekken waar het heel goed kan zijn. Maar waar woon je aan het strand en heb je op fietsafstand/achtertuin een residentie liggen? Wanneer je geluk hebt kan je er ook voor weinig zitten, maar dan moet je niet enorme eisen stellen. Hondedrollen, sjonnies, dealers  en ander gespuis neem je dan op de koop toe......;)

PS nu 6 cm pow pow op strand.......met schuinaflandige wind:-(

Tukker(ik)

robertkennis 02 March / 2005 / 17:13
@ nemo >> t hele huis
Wie de zalf niet eert is de frikadel niet weert

Nemo 02 March / 2005 / 20:18
Zag gisteren een programma op tv, in Assen-Oost is er een huisje vrij gekomen.  Vriendelijke buren gegarandeerd;)

Emiel 02 March / 2005 / 20:29
hoor hoop leuke verhalen idd over die buurtB)
Topsup.nl - Topsloep.nl