heb je al een beetje n kostprijsberekening Dow? B)
Ben misschien wel geintersseert :)
ik zit er ook aan te denken om weg te gaan
misschien kunnen we er dan naartoe boeken met de auto :)
Strak plan, dat koude water is niet echt goed voor je s.x leven alles wordt ineens zo klein.
)
lijkt me lachu maar k mag nie van me ouders
apple had een 3 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)
jow op een camping.. das wel een hele achteruitgan ivm de zomervakantie niet dan GJ??? weet niet of ik dat wel aankan...
26 oktober tot 6 november een idee??
joh schijtpapier weegt tog geen drol(hahaha woordgrapje:X ) maar heeeeeeeel misschien kan k ook wel mee
|
gewoon in NL blijve joh! check wind voor volgende week zaterdag! 8)7_/-\o_ Netherlands - IJsselmeer (north) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Registreerde: 01 April 2004
jow,
zijn er nog mensen van plan om deze herfst naar tarifa te gaan?
ik zit er beetje aan te denken, misschien wel gezellig om met groep te gaan. heb het te koud hiero moet weer naar een warmer land toe.
greetz dominique