gebruik de zoekfunctie eens
staat onwijs veel over el gouna...
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
In El Gouna moet je deze man zoeken:
Hij heet Moustafa en weet ALLES...waar je moet zijn, welke kite je moet oppompen en zelfs hoe hard het gaat waaien op de knoop nauwkeurig! Ook heeftie versiertrucs voor de heetste vrouwen in Egypte...succes!
ustafa!!!! Toppertje
Check deze link:
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ik denk dat er genoeg informatie op HL staat over El Gouna, de meest besproken bestemming lijkt me.
En Escalate, SSSSttt dat is onze spot ,
kitepower is de beste!!!!
Ja, spots zijn beter en t is er veel gezelliger en minder chaos.
Maar das natuurlijk ook persoonlijk, ik hebt t niet zo op Hurghada (te druk, vies).
Voordeel is wel dat Hurghada meestal goedkoper is.
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
en vanaf duitsland www.nix-wie-weg.de
Denk dat er voor t kiten niet heel veel verschil in zit, El Gouna is gewoon een stuk gezelliger en iets veiliger. Als je vrouwtje mee neemt zou ik naar gouna gaan
MuStAfA is een held!!!!!!!....
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Waar kan je een catamaran (hobie cat of iets dergelijks) huren in El gouna ?
Ik zit in de Mövenpick in april en mijn dochter wil zeilen, want dat kan ze goed.
Registreerde: 22 December 2003
Yow,
Wie kan mij vertellen waar je moet zijn in El gouna?
Hoe heten de hotels waar je voor het hotel kan surfen? En wat zijn de goedkope?
Hoe is het vervoer.
EN WIE HEEFT ER EEN KAARTJE VAN ELGOUNA?
thx bitches