Roell211 had een 4 sterren sessie in Rockanje met maar liefst 0 - 0 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Elon had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Duotone Dice (2019)
wimbers had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Naish Park (2011)
Beste allemaal,
Jullie kennen ongetwijfeld ridiculous winches wel.
ik ben van plan ook zo'n berijfje te starten in nederland.
ik zat zo even goed rond te kijken wat ze er nou zo ongeveer voor vragen voor een wakeboard winch, de goedkoopste was 1700.
nou dat moet goedkoper te doen zijn, met de zelfde kwalitijd en resultaten.
op dit moment heb ik er zelf een gebouwd, eentje die uitstekend werkt en ook een beetje de looks heeft.
met een honda blok 6.5 pk kom je een heel eind.
hier op heb ik een lijn van 500 m gezet.
Deze winch staat te koop!!!!
van dit soort winches zal ik er nog een hoop meer van gaan maken.
als er mensen geintereseerd zijn, kunnen we makkelijk een keer een winch dagje organizeren, om even het fantastische evekt van deze machine te kunnen proeven.
groetjes Jasper
JAPWINCHMACHINE
Ziet er goed uit Jasper!
Wat heeft deze winch je uiteindelijk gekost?
Wil had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 18 - 23 knots op zijn SlingShot RPM (2013)
Hi Wil
Dat heb ik bij deze niet zo bijgehouden, het zal zo rond de 500 zijn geweest.
het is de bedoeling om dit soort winches in bouw pakkete te verkopen en compleet.
dus dat betekend : schroeven en spelen maar, ze zullen meer afgeschermt worden met plaat tegen het opspatende waten en geluid, en ze zullen voorzien zijn van een gepoedercoat frame en losse komponenten.
Ook ga ik er voor zorgen dat onderdelen voor deze machine makkelijk te verkrijgen zijn bij mij.
Het komt er dus op neer dat ik zal komen met een winch die zeer goede resultaten levert, er gaaf uit ziet , waar je makkelijk onderdelen voor zult kunnen krijgen en wat het belanrijkst is is dat hij gewoon niet te duur moet zijn om het leuk te houden.
Updates coming !!!
Japwinchmachine
Ziet er goed uit Jasper! Zit er nou een trekhaak aan het eind om hem achter de auto te hangen? Ik kan het einde er niet van zien.
Hi The stig
bij deze op de foto zit dat niet, hier zit een oog aan om hem achter de quad te hangen,
natuurlijk is het mogelijk om een te maken voor aan de trekhaak.
Gr Jasper
Goed idee, denk dat er zeker wel vraag naar is. Succes
Wil had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 18 - 23 knots op zijn SlingShot RPM (2013)
Als er mensen zijn die weten wie er misschien geintereseerd zijn in een winch,
laat het dan maar even weten, ik ben alleen erg benieuwd waar men vraag naar heeft?
naar een bouwpakket of een compleet one. hier zou ik jullie mening graag over willen weten.
gr Jasper
http://www.youtube.com/watch?v=IXBp2GnAaq0
Hee Jasper,
Ik heb ook wel intresse in een winch. Ben zelf ook redelijk handig, dus ik ben eerder opzoek naar een bouwparket.
Het enige wat mij nog tegenhoudt, is al het materiaal bij elkaar zoeken en ook zodat het uiteindelijk past en werkt :P
Zou je misschien eens een voorbeeld kunnen geven (soort boodschappenlijst) van je bouwpaket, en wat je er dan voor vraagt? En wat kost het het compleet in elkaar gezette model?
Groetjes John
Rufus had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 18 - 22 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Registreerde: 24 January 2013
Ik ben nog aant twijfelen of ik er zelf eentje maak of er eentje zou koop.
Olivier