begin eens met je bladder eruit te halen. Daar zit de lek in. Das net als plakken van je fietsband
Ik heb geen reparatie kitje o.i.d. en ik denk dat een fietsband plakkertje niet sterk genoeg is?
Basw94 had een 4 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Rebel (2011)
10 tegen 1 dat je ventiel los zit.
Bladder er uithalen, checken. In heet water je ventiel eraf weken. Bij de lokale kiteboer een plakventiel van 9,95 kopen.
Erop plakken en veel plezier dit weekend.
Zo das een flink gat :) zeer waarschijnlijk je ventiel los. Je hoeft niet eens je hele bladder er uit te halen als het ventiel dicht bij de rits zit.
Rits open maken -> Ventiel naar binnen drukken -> Ventiel via de rits naar buiten trekken.
Zeer waarschijnlijk kun je het gat gewoon zien zitten in de buurt van je ventiel of het ventiel zelf
Via U-stick.eu kun je een plak ventiel bestellen
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Als je heel druk bent met je studie, dan kun je de kite ook opsturen. Vraag je even vooraf een prijsopgave op.
Off topic: (hoogstwaarschijnlijk al een keer voorbijgekomen op HL, maar toch nog maar een keer)
Thanks allemaal!
Basw94 had een 4 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 20 knots op zijn North Rebel (2011)
Registreerde: 04 March 2014
Vraagje. Ik heb een lekke kite (North Rhino 2009) en als arme student zijnde zou ik graag willen weten wat het kost om hem te laten repareren. Ik heb geen reparatie punten in de buurt waar ik hem even langs kan brengen nameiijk.
(Zag na het uploaden pas dat hij over dwars is. Excuus.)