Wakeskate Board Maken ..

Door: Marcc Reacties: 52 Hits: 7567
Mario 02 March / 2005 / 10:05

lekkerste voor anti grip is om boven je board met een stuk heel grof schuurpapier,korrel 40 ofzo , langs een stuk piepschuim te gaan ,lekker zacht en toch goede anti grip

zand of zout is te scherp

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Tom 02 March / 2005 / 10:10
Piepschuim ?? Daar moet je tog zeker nog wel wat mee doen dan anders slijt er er binnen 10minuten af
Kiteboarding 4 life !!!

Mario 02 March / 2005 / 10:16

ja,sorry

moet over je laatste laag coating of lak als die nog nat is

WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Tom 02 March / 2005 / 10:18
Niet erg O-)
Kiteboarding 4 life !!!

nerd 02 March / 2005 / 10:43
Ohwjah: twee lagen 8 mm ocume van 120 x 36 vind ik genoeg; (ben je een kleine €20,- kwijt). Je kan beter de richting van het hout overdwars doen, en met van die houtbruislijm is het echt sterk. Echt grote klappen ga je met een wakeskate toch niet maken.
if you will fly like a bird, learn to land first:(

ralph 02 March / 2005 / 10:49

http://www.extremeliquidations.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=SK

wat zitten we nu moeilijk te doen??

in nederland kom je denk op 100 eu uit

NORTH

Tom 02 March / 2005 / 10:52
Hm prijzen vallen idd wel mee , Fokke jij wist tog alles van import ? wat kost dat?
Kiteboarding 4 life !!!

Fokke 02 March / 2005 / 12:27

huh ik weet alles van import? Nee dus..

enige wat ik weet is dat jij eens wat met je leven moet gaan doen in deze vakantie ;)

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Tom 02 March / 2005 / 12:32

Ow dan vergis ik me, maare Fokke welke vakantie? Al me vrienden hebben vakantie of net gehad ik heb heb helemaal geen vakantie!!! Ik heb 10 weken full time stage das echt erg! Ik haat het hier

Heb niks te doen dan gaat de tijd zooo langzaam .. ik haat het echt hier ..:|

Kiteboarding 4 life !!!

Fokke 02 March / 2005 / 13:07

ow vandaar. heb je pm gelezen. Slowchat is zeg maar als 1 iemand op een forum heeeel veel zegt en het voor de rest beetje saai maakt. Probeer je aantal zinloze posts gewoon te beperken zodat het hier interessant ook voor anderen blijft.

Suc6 op je stage

Tip: Ga zelf naar je baas en zeg dat je niets te doen hebt en graag wat meer/uitdagender werk zou willen. Lijkt eng maar je baas zal het waarschijnlijk zeer waarderen (initiatief)

Btw RoyE is hier master handel/economie B)

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

JoriZ 02 March / 2005 / 13:40

Zou je dan niet gewoon ff een pm naar em terug posten fokke ipv deze topic over wakeskates hier te vervuilen.

Van de zomer heb ik op een skimboard gekite in heel weinig wind. Dat raad ik iedereen aan om dat ook eens te proberen. Zon skimboard (hout en gelakt) heb je al voor zon 15 euro en daar kan je dan ook mooi mee klooien als er zo weinig wind staat dat zelf sje kite niet meer in de lucht blijft.

Ride it like you stole it...

Mario 02 March / 2005 / 14:24

wat betrefd de import moet je 21.7% bij het bedrag optellen

bestaat uit 19% BTW en 2.7% invoerrechten

let wel op dat ze dit berekenen op de dag dat het ingevoerd wordt dus het ligt aan de koers van de dollar wat er precies betaald moet worden

WWW.KITESTUFF.NL

denns 06 February / 2010 / 21:58
heb je nu zelf een wakeskate gemaakt?
en zijn daar foto's van? ;)

FerdiH 06 February / 2010 / 22:11
Beetje oud topic om te reageren Denns. Ik denk dat die wakeskate inmiddels een museumstuk is

FerdiH had een 5 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 27 - 33 knots op zijn F-One Tribal (2007)

dr511 06 February / 2010 / 22:26
volgens mij ga je idd niet bijster veel goedkoper uitkomen met een zelfbouw dan een wakeskate van 100 euries
zal je een keer een paar tientjes schelen maar ja het bouwen zelf heeft ook wel wat
Ziki Ondergoed, schultenbrau

Mediator 07 February / 2010 / 01:58
een wakeskate is qua vaar eigenschappen nog een behoorlijk high tech ding... als het gewoon om te kiten is kun je zowel gewoon eerst leren straples varen op een skimboard...

wou ik effe toch mee delen in deze topic...

ik doe zelf wakeskaten naast wakeboarden, en zie tegenwoordig steeds meer mensen prutsen op een wakeskate die niet eens kunnen wake to wake springen met een gewoon wakeboard... wa is het nut dan van een wakeskate...? meer benzine verprutsen omdat de boot meer rondjes moet varen om je terug uit het water te vissen?

'k vind een wakeskate niet thuis horen in 't kiten... dan liever straples op een fishboard of zo...

then again... das maar mijn mening Smiley
* professional trolling master ^^

Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)

denns 07 February / 2010 / 07:56
ik wil ook een wakeskate om achter een boot te varen ;)
ik doe zelf ook wakeboarden, en het leek mij wel vet om te beginnen wakeskaten dit seizoen

Morres 08 February / 2010 / 18:09
griptae bij hema, 10mtr voor 3.95, watervast, zelf op een skimboard geplakt

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

JoriZ 08 February / 2010 / 20:03

Wat de mediator allemaal meld.. wat een pauper

JoriZ 08 February / 2010 / 20:05

Zie deze rakkers aan het werk.. en nu nog beweren dat het niet in het kiten thuis hoort!

Marc_87 09 February / 2010 / 10:59
Ik ga binnekort ook eens zo'n wakeskate maken, is wel vet om te proberen hoor! Ziet er cool uit!