ja,sorry
moet over je laatste laag coating of lak als die nog nat is
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
http://www.extremeliquidations.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=SK
wat zitten we nu moeilijk te doen??
in nederland kom je denk op 100 eu uit
huh ik weet alles van import? Nee dus..
enige wat ik weet is dat jij eens wat met je leven moet gaan doen in deze vakantie ;)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Ow dan vergis ik me, maare Fokke welke vakantie? Al me vrienden hebben vakantie of net gehad ik heb heb helemaal geen vakantie!!! Ik heb 10 weken full time stage das echt erg! Ik haat het hier
Heb niks te doen dan gaat de tijd zooo langzaam .. ik haat het echt hier ..:|
ow vandaar. heb je pm gelezen. Slowchat is zeg maar als 1 iemand op een forum heeeel veel zegt en het voor de rest beetje saai maakt. Probeer je aantal zinloze posts gewoon te beperken zodat het hier interessant ook voor anderen blijft.
Suc6 op je stage
Tip: Ga zelf naar je baas en zeg dat je niets te doen hebt en graag wat meer/uitdagender werk zou willen. Lijkt eng maar je baas zal het waarschijnlijk zeer waarderen (initiatief)
Btw RoyE is hier master handel/economie B)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Zou je dan niet gewoon ff een pm naar em terug posten fokke ipv deze topic over wakeskates hier te vervuilen.
Van de zomer heb ik op een skimboard gekite in heel weinig wind. Dat raad ik iedereen aan om dat ook eens te proberen. Zon skimboard (hout en gelakt) heb je al voor zon 15 euro en daar kan je dan ook mooi mee klooien als er zo weinig wind staat dat zelf sje kite niet meer in de lucht blijft.
wat betrefd de import moet je 21.7% bij het bedrag optellen
bestaat uit 19% BTW en 2.7% invoerrechten
let wel op dat ze dit berekenen op de dag dat het ingevoerd wordt dus het ligt aan de koers van de dollar wat er precies betaald moet worden
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
FerdiH had een 5 sterren sessie in Julianadorp met maar liefst 27 - 33 knots op zijn F-One Tribal (2007)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Registreerde: 11 January 2002
lekkerste voor anti grip is om boven je board met een stuk heel grof schuurpapier,korrel 40 ofzo , langs een stuk piepschuim te gaan ,lekker zacht en toch goede anti grip
zand of zout is te scherp