Reacties
RobbyNitroz 14 May / 2003 / 14:07

top! andere gemeenten volg deze grote gemeente :)

goeie oefening voor reddingsbrigade? :)

of laat degenen die eruit gehaalt zijn 50 euro betalen ofzow...heb ik er wel voorover als ik dan wel altijd eruit wordt gehaalt ;)

RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)

Wake 14 May / 2003 / 14:43
jah, toppie, eindelijk eens een goeje gemeente! B)_/-\o_

Hanskkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 14 May / 2003 / 16:26

Jump team scheveningen www.jumpteam.nl heeft een eigen reddingboot.

Voor haar leden is het uit het water vissen gratis. Niet leden betalen 50 Euro. Dit bedrag is gebaseerd op internationaal zeerecht.

-DAVE- 14 May / 2003 / 22:33

Cool, ik zal ook zelf een dikke boot regelen, maar wie bestuurt die dan?????????

mijn beste bootvaarvriend komt a;een op mooie dagen , en gaat niet zitten wachten tot er narigheid is

nee, gewoon met aanlkandige wind varen, dan spoel je vanzelf aan

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Denis 14 May / 2003 / 23:13
Ehh, besturen doen de andere kiters toch gewoon ???? ;)
Kiten is harde plasser !

Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)

Hanskkkkkkkkkkkkkkkkkkkk 15 May / 2003 / 14:46
Nee. Maar wel de boten commissie van JTS. Een paar keer per jaar geven zij trainingen aan alle JTS leden. Zodra de training  met succes is afgerond mag je zelfstandig met de JTS boot varen.  Indien er een watersporter op scheveningen in de problemen zit. Geef het dan door aan puck in de kantine van JTS.  Puck regelt dan wel dat de boten commissie uitvaart.

Lod 15 May / 2003 / 14:50
Wat is Scheveningen toch een mooie spot !! :)