Met nog twee weken te gaan zijn dit de top 5 kites per land o.b.v. aantallen Likes op Facebook.
De race leek tot voor kort gestreden, maar enkele nieuwe designs bewijzen maar dat je vanuit het niets zomaar in de top die terecht kan komen.
Bij deze dan ook aan iedereen, die nog een design wil insturen, de oproep om dat zeker te doen. Heb je al een design ingestuurd, leun dan niet achterover, en activeer je netwerk.
Zorg ervoor dat je steviger in het zadel komt te zitten, of in de top drie terecht komt. Je wilt toch zeker niet de kans mislopen om je eigen unieke custom kite te winnen
De actie duurt tot 31 mei en er kan nog van alles gebeuren. Erg benieuwd wie er gaat winnen en hoe het eruit gaat zien
NL:
Jessica Bezuijen 281
Jan Willem Glaubitz 261
Christa de Jong 258
Celie Voets 134
Dennis Klip 134
BE:
Arne Thiebaut 498
Steven Bonnet 368
Kevin van Epperzeel 222
Sharon Busschots 91
Leon Ingkelberghe 58
De Belgen lijken meer fb freunden te hebben
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Ik wil ook Facebook vrienden.
Sanka had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 17 - 22 knots op zijn Airush ONE (2011)
In deze contest gaat het kennelijk niet om het mooiste/beste ontwerp, maar meer om de gunfactor van FB-vage vrienden.... Zo bijzonder zijn namelijk de ontwerpen die nu op no. 1 staan niet!
et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)
Met Et eens. Heb het idee met al die "wedstrijden" tegenwoordig dat de ontwerpen niet uitmaken maar meer of je veel "vrienden" hebt. Als je ook ziet hoe iedereen smeekt om likes...gaat voorbij het oorspronkelijke idee van de wedstrijd naar mijn gevoel. Begrijp dat door al die likes etc je meer "reclame" voor je brand maakt/krijgt maar ben zeer benieuwd of het op deze manier de juiste aandacht interesse krijgt. Is niet alleen bij deze actie hoor maar alle win acties...jammer
Ah wat maakt het ook uit.. dat de brand volk wilt trekken snap ik wel, alleen de doelgroep is niet zo specifiek dus of zo'n actie nou veel oplevert...
Wat ik vooral voornamelijk hoop is dat de kite ook daadwerkelijk word geript tot het einde ! kite kite kite, Stoke, Stoke, Stoke !
Sanka had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 17 - 22 knots op zijn Airush ONE (2011)
Voor een kite merk is het zeker van waarde de likes of het genoeg is is voor ozone om te bepalen, maar gaan er maar vanuit van wel dit genereert weer zoveel tig views daar kunmen best wat kitejes tegenover gezet worden, a kostprijs
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Deze actie levert geen Like op op de "Ozone benelux" pagina, maar alleen maar op de foto's. Niet echt van veel waarde voor Ozone denk ik.
Wel leuke actie, alleen vond ik de wedstrijd zoals deze eerst op de access website stond beter: 'Ozone kiest de top 3 ontwerpen, daarna wordt met likes hier een winaar uit gekozen' Dit is dus teruggedraaid.
Ozone kiest de winnaar uit de top5 mits ze haalbaar zijn om te maken. De watermeloen wil ik wel in het echt in de lucht zien...
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
nou social media tijgers. 1 like op een pagina van een merk levert niks op. Daar zorgt feestboek voor want daar moet je als bedrijf voor betalen.
Een like op een post van een persoon daarintegen gaat naar al zijn vriendjes en vriendinnetjes. het gemiddelde aantal vriendjes op feestboek in Nederland is 93 per gebruikers. Alleen met de top 5 van Nederland bereik je dus als merk een kleine 100.000 mensen. Nu zitten daar natuurlijk ook opa's en oma's tussen maar goed het bereik is er wel. En in Belgie wonen denk ik niet meer dan 100.000 mensen dus dan heb je het hele land al bereikt.
Kost je anders toch dikke munnies.
@dr: spot on + waarschijnlijk hebben deze kiters ook weer kitevriendjes op hun gezichtsboek = nog meer waarde
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)