Miec Marketing ontslag na klagen op internet!

Door: mieco Reacties: 3 Hits: 500
mieco 26 September / 2013 / 15:42
Het is nu duidelijk dat Miec Marketing mij heeft ontslagen omdat ik een dag ziek was van een onverwachte verkoudheid die ik op 07-08-2013 heb opgelopen na zes uur lang in de regen te hebben gelopen, en dat zij mij niet hebben betaald omdat ik erover ben gaan praten op het internet. Dit mag natuurlijk niet.

En dan hebben bepaalde betrokkenen verhaaltjes dat ik liever surf dan werk, als of ik tijdens het werk aan het surfen was. Slaat nergens op!

Ook vind ik het nodig dat ik hier iets aan doe, omdat anderen ook dusdanig door Miec zijn behandeld.
Zij hebben vele bedrijven: MiecBag, MIEC Wallet, Yourkid, Heatprof, DBR Container reiniging: Cleanprofs, SalesFlex BV., Smarlet BV, waarbij zij dezelfde technieken gebruiken.

Ik ben dus ook een fonds aan het oprichten om mensen zoals mij met een sterk team te helpen gerechtelijke stappen te kunnen nemen tegen colporteurs Miec Marketing:
http://miec-gedupeerden.comoj.com

Herrie 26 September / 2013 / 15:59
Liever surfen dan werken? Duh...

Ik wens je veel sterkte en succes!
Last edit by: HERRIE
Cheers! Herrie

Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)

Djee 26 September / 2013 / 18:41
Ik surf ook liever! Geniet van je vrije tijd!
Last edit by: DJEE
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Morres 26 September / 2013 / 18:45
bedankt voor de inleiding.

Waar de NEUK gaat dit over?
Last edit by: MORRES

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)