kitesurfgroep gezocht Friesland/Groningen

Door: Nynke Reacties: 2 Hits: 1215
Nynke 07 January / 2014 / 14:24

Hallo mensen,

Dit jaar wil ik leren kitesurfen en het lijkt me geweldig om dat samen met andere beginners te leren. Ik woon zelf in Drachten en zoek contact

met kiters om lekker met mooi weer in een groep het water op te gaan. Er is niet echt een vereniging in de buurt, behalve in Groningen voor studenten, dus vandaar dat ik een post op deze site plaats. Ik ben 32 jaar en ik hou van avontuur! Ik zou het heel leuk vinden om leuke mensen te ontmoeten om dit jaar lol mee te maken.

Dus kitesurfers van Friesland of Groningen, laat je horen!  :)

Groeten Nynke

swayze 05 June / 2014 / 12:09

Hallo Nynke,

heb je het inmiddels geleerd? Ik kom ook uit draven en ga vaak met een vriend en mijn vriendin kiten die ook uit drachten komen. 

wij zijn alKemal eind 20 en kiten al wat langer. Kan jij ook door de weekscoverdag weleens? 

Zo ja je kan me opzoeken op facebook dan kunnen we eens carpoolen en het is natuurlijk gezellig. 

Groeten ben Koot. 

Feelfreeonthewater 07 June / 2014 / 16:18

Hallo Nynke,

Ik zelf kitesurf al ruim 2 jaar woon zelf niet in de buurt van Friesland, maar als het waait ben ik daar altijd wel te vinden.

Mirns is zeker een aanrader voor een beginnende kiter is namenlijk erg ondiep en je hebt er alle ruimte.

Samen met ongeveer 10 andere kitesurfers hebben wij een groepsgesprek,  als het waait is altijd wel iemand die naar het water gaat en je  de nodige tips wil geven.

Mocht je interesse hebben laat het even weten.

Feelfreeonthewater had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 20 - 25 knots op zijn F-One Bandit VII (2014)