Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Jeetje die is mooi mag ik vragen waar je die hebt laten maken?
Haha Fokke, kom je dan op de fiets naar Terschelling?
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
ik wil hem gewoon brengen. Ik ben van België, maar dan kom ik wel eens een dagje kiten in NL!
Heb je interesse Fokke?
400 euro !!!!!! das bijna 1000 gulden (omrek. mag nog toch) daar had ik mijn eerste autootje voor.
dit is wel top.. kan het ook achter scooters of scooterquads?
of zou dat te hard gaan en gaan slingeren
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
ik denk dat het voor achter een scooter te hangen, de kar te weinig weegt. Vergeet niet: 't heeft echt wel een grote lengte.. en je moet uw bochten groot pakken. Het heeft ook alleen maar een aansluitstuk voor op de fiets ..
er zit een soort van veer in waardoor het maken van bochten toch lukt, ook naar rechts !
Registreerde: 15 February 2006
Dag iedereen!
Ik heb vorig jaar een fiets-kite-kar laten ontwerpen, met de bedoeling om met de fiets rond te trekken.
Maar sneller dan verwacht is er een auto gekomen. Daarom ga ik ze verkopen.
Ze is op maat van mijn board gemaakt en er kunnen zeker nog 2 kites in mee plus nog wat extra spullen (tentje en slaapzak,...)
Ik heb er 400 euro voor betaald (ze is goed gekeurd door de politie) en het is stevig (maar niet te zwaar) materiaal. En ik verkoop ze voor 200 euro. Ik heb ze één keertje gestest, en voor de rest is ze helemaal nieuw. De prijs is bespreekbaar.
Heb je interesse? Het is handig voor korte afstand (thuis-strand) of echt om mee rond te trekken. Het is op elke fiets monteerbaar.
info en meer foto's: katrijnbosschaerts103@hotmail.com of 0032 495 44 13 96
Groetjes,
Katrijn