@geloof, op het eerste gezicht leken het wel waterski's
Zowielio had een 5 sterren sessie in El Gouna met maar liefst 24 - 32 knots op zijn North Evo (2013)
en:
niet per sé om samen te gebruiken. speedball is meer om te knallen.
fly om niet stil te zitten op mooie zomerdagen :)
wimbers had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Naish Park (2011)
Heb ze al een tijdje maar kon deze foto niet uploaden.. Maar dit zijn ze M'n nikes
Zowielio had een 5 sterren sessie in El Gouna met maar liefst 24 - 32 knots op zijn North Evo (2013)
5m+7m+9m RRD's Religion
Van elke kleur 1.
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Veel plezier ermee Djee, zien er alle 3 goed uit!
Dank je andré! Gaat goedkomen. Van de week maar ontmaagden
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
FireWire HellFire 5'10" gekocht bij Versus.
Laat die Hanglos Wavemasters maar komen! Aan het materiaal ligt het niet(zal dus mezelf de schuld moeten geven)
Tijd voor een downwinderd Djee! Kan ik m'n nieuwe Cab's testen.....komen vrijdag binnen
Im in! Ga alleen na volgende week een paar weken weg met ze
Mooi board spoetnik als het goed is krijg ik er volgende week ook 1 ( en als het niet goed is, koop ik er zelf een later)
Haha honeymooner......congrats en alvast een mooie reis! Doen we de downwind daarna wel ;-)
De nieuwe monarch!! eindelijk morgen even testen.
Vandaag de Monarch 2015 is goed aan de tand kunnen voelen.
maar wat een Geweldige plank is dit!
popt heel goed uit het water stuurt echt heel goed.
en blijft grip houden op het water (10m iets over powerd).
kort samen gevat dit is echt een top modelletje!
ps
134 lengte en weeg zelf 92kg
Die rechter vervangen door die linker. Luigi mag met iemand anders gaan spelen.
Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)
Alleen jammer dat ik hem niet aan 'Mijn Gear' kan toevoegen omdat hij niet in de database voorkomt...
Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)
moet je even een reqeust doen... dan komt die er a.s.a.p in!
Request gedaan. Toch raar: als ik gear zoek staat hij erbij maar als ik wil toevoegen niet.
Shinn Dundee 2013 132x42
@ OLI4K
Het zal m toch niet zijn xD.... twee weekjes oud
Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)
Het is de 2015 Shinn Monk 133*41 Midnight Lover geworden. Nieuwe pads zien er ook goed met een toe grip. Mocht je de Monk willen testen, stuur maar een berichtje!
Mijn nieuwe custom boardje is echt fantastisch, bedankt mannen van Lieuwe!
JASPER016 had een 4 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 12 - 18 knots op zijn Airush Razor (2017)
Registreerde: 31 July 2006
... en handig om je laarzen uit te trekken na een dagje werken in de klei ;).