ION Apex, Top
North Xride, ook niks mis mee
Evo goede allround kite geschikt voor beginner maat 7 is miscchien iets aan de kleine kant
Nee het is een 12 maar die 7 is het enige plaatje die ik ervan kon vinden
zeer mooie set ramsesvdl zeker als je hem gewonnen/gekregen hebt...hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
@RAMSESVDL.
Vaarzelf met EVO 12 en 8 en twijfel om een tien bij te kopen. De moeite om dat gat te dichten?
Tot hoe lang hou jij die 8? (hoeveel knopen?).
@Kitemen, ik heb deze niet gewonnen of gekregen hoor ;) gewoon dealtje doen met je local surfshop ;)
@Damman, vandaag was mijn eerste sessie met mijn evo's. ik weet nog niet hoelang ik ze kan houden. Maar ik denk niet zodanig lang, vanwege de hogere bardruk.
Ik laat u nog iets weten als ik er meer mee gevaren heb. Tot nu toe mijn beste kites ooit ;)
Nice! Ik heb ook Evo's 11 & 8 gekocht. Met 22m lijnen lijkt me dat je die 8 wel tot de 36/38 knopen moet kunnen varen, zij het een tikkie overpowered.. ? Vandaag staat er een mooi windje dus laat maar weten @Ramsesvdl!
Net terug van een dik overpowerde sessie met 8m in Wimmereux ( France ) !
Er stond een dikke 38 knopen met gust 43.
Ik kon mijn 8 net nog houden, maar ik heb nog nooit zo hoog gegaan of nu !! (Jammer dat ik mijn woo niet bijhad)
Hij stond volledig gedepowerd waardoor hij wel niet meer confortabel vaarde.
Ik ben toch van plan nog een 6 aan te schaffen want een 6m zou ideaal zijn geweest vandaag.
@Ramsesvdl ook heel mooi zelf ook in bezit van de Evo's en heb zelf gekozen voor de combo 11 en 8 dit omdat de 7 en 8 toch gelijk starten met hun low end maar de 7 verder door kan gaan.
Net in workum 2e hands Skimboard (liquid force twin skim 2013) gekocht en direct even opgeknapt, er zaten namelijk restjes ducttape op dit heb ik weg gehaald met wat diesel uit de auto, met wat tandpasta heb ik andere vlekken weg gehaald
Zowielio had een 5 sterren sessie in El Gouna met maar liefst 24 - 32 knots op zijn North Evo (2013)
Lekker! Waar heb je die boots gehaald. Passen goed op je plank.
Een lekkere offtopic aanschaf. Voor de mooie dagen als er zelfs te weinig wind voor mijn foil is
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)
Ook leuk
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Wat voor auto is dat ROBBY? Een Mustang? Iig een "dikke" bak!
et1961 had een 4 sterren sessie in Neeltje Jans met maar liefst 18 - 24 knots op zijn Crazy Fly Sculp (2017)
Yup 1967 Mustang
@damman, thanks! boots komen uit 2013, worden denk ik niet meer verkocht in de winkel haha
Zowielio had een 5 sterren sessie in El Gouna met maar liefst 24 - 32 knots op zijn North Evo (2013)
Pompt bij iedere beweging lucht in dus scheelt de helft van de tijd. Oja en hij is ook nog eens een stuk groter dus meer lucht per beweging.
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Mooie bak Robby!!
Ook een '67, wordt nog aan gewerkt en voor de dagen dat ik op mijn schelpeneiland zit
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
en de 5M wordt morgen opgehaald
strapless is een 7M neo ook snel aan de grote kant
wimbers had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Naish Park (2011)
Mooi spul Wimbers! Vandaag mijn nieuwe setje vliegers opgehaald in Den Haag bij Peter Lynn!! Heb m'n 6/8/10m Airush Varial X 2014 kites verruild voor 6/9/12 Peter Lynn Swell V2 2016. Hopelijk gaat het snel waaien voor de eerste sessies:)
Nieuwe Liquid Force WOW gekocht (7m)
Helaas nog niet het water op gegaan, maar wel gevlogen op het strand...
Werkelijk een waanzinnig fijne kite!
thekiteboy1 had een 4 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 25 - 29 knots op zijn Best TS (2017)
Registreerde: 09 July 2008
Waarom krijg ik nooit eens een gratis kite set
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)