Neem al je kitespullen mee wanneer je die auto gaat kopen, kijk dan even of het past.
Idd dat is het beste, meten is weten :)
Maar volgens mij passen daar hooguit 2 kite tassen in en harnassen (en pak enzo). Board ga je volgens mij op de bijrijdersstoel moeten installeren.
Dus een 2e persoon meepakken lijkt me bijna onhaalbaar.
Dobbelsteen had een 3 sterren sessie in Oostduinkerke met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Rebel (2009)
Beter koop je een busje, lekker koude pils uit de koelkast na een heftige sessie en tevens warm met om kleden in de winter
Oja en er past genoeg in.
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Thanks allen, ik heb het laten inmeten door een bereidwillege verkoper.
Boards blijken idd niet te passen in een roadster coupe (als er passagiers mee gaan). Jammer maar helaas, dan wordt het wat anders.
Mijn megane rijdt vooral ook als een bus, dat is juist hetgene waar ik vanaf wil . Omkleden doe ik thuis in de winter (rijden met mystic poncho).
diagonaal dan miss....?
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
diagonaal achterin gaat ook niet naar zeggen van de huidige eigenaar. met 1,40 zit je al heel erg ver in de bestuurderscabine. ook diagonaal. Digonaal achter de stoelen gaat ook niet (zegt ie). en dak is een targa (afneembaar) of cabrio (doek) - in beide gevallen dus geen mogelijkheid voor doorlopende rails.
op basis van de fotos zou ik zeggen dat het net moet lukken met een boardje van 135....
blijft een klein geinig ding, ik ga nog wel bij een dealer kijken...
Ik kom weleens iemand tegen die zijn surfboard in de roadster meeneemt. Kwestie van erg graag willen en goed plannen (regen).
Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)
Gewoon je board vervangen ............
volgens mij kan je ook de dubbele boden uit de kofferbak halen (weet ik niet zeker)
Soft-racks op de achterklep, twintip overdwars erop en gaan. Of een bagagerek en daar je twintip op. Kite en de rest past wel in de kofferbak. Heb je nog plek over om iemand mee te nemen ook.
Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)
Registreerde: 12 August 2014
Ola,
Ik heb mijn zinnen gezet op een 2de hands smart roadster (coupe). Omdat... tja, omdat het een skelter is.
Ik zou hem primair gebruiken om mee te gaan kiten. Redelijk betaalbaar, laag, beetje anders, open dak + kiten, lijkt me helemaal top, ultieme dagbesteeding.
Nou is een smart roadster natuurlijk niet een hele ruime auto (zowel de coupe als de normal roadster), en wellicht niet de meest voor de hand liggende keus als kite auto.
Heeft er iemand ervaring met een smart roadster en kiten?
Past er, naast een passagier nog 1-2 boards in / op + 2-3 kites + 2 harnassen in?
Of is het gewoon ultiem onhandig...
Thanks!