te land, ter zee en in de lucht

Door: Emiel Reacties: 112 Hits: 4057
Fokke 24 February / 2005 / 18:11

echt iets voor emiel dit... :)

Maarreuh ik ga niet mee doen, kost me beetje teveel tijd. srry

veeeel succes _/-\o_

NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

johndoe 24 February / 2005 / 19:30
hahaha  lijkt me goed idee:P  

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Emiel 24 February / 2005 / 21:43
zijn we met zn 3en er willen tog wel meer beulers meedoen???:X
Topsup.nl - Topsloep.nl

Marcc 24 February / 2005 / 22:26
emiel dow en ik .. Join in!B)
www.MarcdeMunnik.com

Roy 24 February / 2005 / 22:33
ik wil ook wel hoor jongens:   4 keer kansloozz:
www.kitesurf.nl

litewave 24 February / 2005 / 22:35
Timmerman bied zich aan;)
me, myself and i

Emiel 24 February / 2005 / 22:38
kijk nou schiet het op!!_/-\o__/-\o__/-\o__/-\o_ ook iemand die kan lassen??>:) als we jinne nou ff kunnen strikken>:)
Topsup.nl - Topsloep.nl

litewave 24 February / 2005 / 22:40
ik krijg ook nog wel wat staal aan elkaar gebakken
me, myself and i

Emiel 24 February / 2005 / 22:41
wil de rest van je team niet ook meedoen?:P
Topsup.nl - Topsloep.nl

dom 24 February / 2005 / 22:41
_/-\o__/-\o__/-\o_topper_/-\o__/-\o__/-\o_
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

litewave 24 February / 2005 / 22:45

whahahaha, 1 haat werken, en als het op de dag van deelname waait gaat ie kiten, en van de rest weet ik het niet.

Maar nu ff practisch denken, je hebt materiaal nodig, wie betaald dat? sponsoren mogen niet in beeld.

me, myself and i

litewave 24 February / 2005 / 22:46
van wie ik het niet verwachte vindt het wel een cool idee8)
me, myself and i

Emiel 24 February / 2005 / 22:49
hmm das goed punt. maar denk dat als we bijvoorbeeld aan users op hanglos vragen voor donatie dat er misschien nog een verassend bedrag uitkomt..(hoop ik iig) ik kan 20%korting bij gamma krijgen dat scheelt ook alweer. als niemand op hanglos wil helpen denk ik dat het niet door kan gaan:| en anders toch sponsoren zoeken die toch wel mee willen doen
Topsup.nl - Topsloep.nl

Roy 24 February / 2005 / 22:50
mag er ook geen hanglos.nl in beeld?  maar dan zeker wel HANGLOS>:)
www.kitesurf.nl

BazakiLouis 24 February / 2005 / 22:50

Voor mensen die werken leuk vinden ja ;););)

Geheid, zou echt heel tof zijn ! _/-\o__/-\o__/-\o_

Ik ga zeker kijken ;)

Emiel 24 February / 2005 / 22:52
hanglos.nl mag er wel op zolang het maar geen sponsor is en team noemen we hanglos team ofzow_/-\o_
Topsup.nl - Topsloep.nl

litewave 24 February / 2005 / 22:53

Als jij gaat met dat haar doneer ik alvast €50,00 en materiaal kan ik goedkoper bij de groothandel halen ( hout )

En ik wil wel helpen bouwen. Ik heb bijna alle nodige gereedschappen, maar ik ga niet deelnemen en deelname regelen doen jullie ook zelf.

me, myself and i

Emiel 24 February / 2005 / 22:55

ik zal het dan zelfs een kleur spuiten moet geloof ik alleen een helm op maar die moet pas op als je instapt

gaaf gast!!!_/-\o__/-\o__/-\o__/-\o__/-\o_

Topsup.nl - Topsloep.nl

dom 24 February / 2005 / 22:58
emiel en ik gaan wel in dat bakkiej zitten, geen probleem>:) ik las ergens dat in maart de inschrijvingen weer begonnen, moeten we even mailen naar stokvis producties. dan knallen we een vette surfbak in elkaar en boeken emiel en ik em van die baan. _/-\o_

Emiel 24 February / 2005 / 22:58
ik in bakkie, ik weeg geen fuck>:)
Topsup.nl - Topsloep.nl

Fokke 24 February / 2005 / 23:07
ik doneer ook 10 euro, maar enkel als er ook echt sprake is van deelname.. DIT WIL IK ZIEN _/-\o_

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Fokke 24 February / 2005 / 23:08

hanglos kan btw best in beeld en genoemd worden imho. Het is toch ook gewoon "Carnavalvereniging de kansloze rakkers" ... dan dus ook gewoon: Kitesurf vereniging HANGLOS.

EnneuhL hanglos is JUST A WORD B)

litewave 24 February / 2005 / 23:09
hanglos kiteforum mag ook wel, dit is nl geen commerciele instelling
me, myself and i

BazakiLouis 24 February / 2005 / 23:10

Vooruit, ik doneer 50 euro !

:)

dom 25 February / 2005 / 10:28
jongens echt te gruwelijk die donaties. daar kunnen we wat mee, emiel belde me gister om half 12 nog eens op om de laatste hanglos posts door te geven en al zn gare ideeën over het bakkiej te spuien >:) maar ideeën zijn er zeker maar misschien hebben jullie wel veel betere ideeën dan ons. dus schreeuw het uit welke kleuren vormen atributen enz enz moeten het worden ook voor de wat meer technische ideeën kan je roepen want ideeën zijn altijd welkom. het is bijna maart dan beginnen de inschrijvingen weer en gaan we eens kijken of we een plekkiej kunnen veroveren.