johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
whahahaha, 1 haat werken, en als het op de dag van deelname waait gaat ie kiten, en van de rest weet ik het niet.
Maar nu ff practisch denken, je hebt materiaal nodig, wie betaald dat? sponsoren mogen niet in beeld.
Voor mensen die werken leuk vinden ja ;););)
Geheid, zou echt heel tof zijn ! _/-\o__/-\o__/-\o_
Ik ga zeker kijken ;)
en team noemen we hanglos team ofzow_/-\o_
Als jij gaat met dat haar doneer ik alvast €50,00 en materiaal kan ik goedkoper bij de groothandel halen ( hout )
En ik wil wel helpen bouwen. Ik heb bijna alle nodige gereedschappen, maar ik ga niet deelnemen en deelname regelen doen jullie ook zelf.
ik zal het dan zelfs een kleur spuiten
moet geloof ik alleen een helm op maar die moet pas op als je instapt
gaaf gast!!!_/-\o__/-\o__/-\o__/-\o__/-\o_
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
hanglos kan btw best in beeld en genoemd worden imho. Het is toch ook gewoon "Carnavalvereniging de kansloze rakkers" ... dan dus ook gewoon: Kitesurf vereniging HANGLOS.
EnneuhL hanglos is JUST A WORD B)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Registreerde: 21 November 2002
echt iets voor emiel dit... :)
Maarreuh ik ga niet mee doen, kost me beetje teveel tijd. srry
veeeel succes _/-\o_