jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
was net op rtl nieuws, 44 jarige man is idd overlden :(
sterkte aan familie en vrienden
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Omdat mensen domme opmerkingen gaan maken als " had erbij willen zijn etc etc."
Alsof het een kitefeest was. Ik ga iedere week naar AJAX, neutraal als supporter kijken naar een potje voetbal, dan ga iktoch ook niet zeggen hmmmm feyenoord-ajax ... daar had ik ook wel even willen staan kijken.
Heeft iemand het leven verloren, is erg genoeg, verder denk ik dat het geen toegevoegde waarde heeft.
Wederom een slachtoffer van zinloos geweld ...
Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
"doen ze zelf als je geen klappen wil krijgen bemoei je en dan nie mee wel jammer dat we er nie waren had wel effe wilen zien geheheh"
:?
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Registreerde: 11 June 2002
Tijdens de vechtpartij vielen enkele gewonden. Deze zijn overgebracht naar verschillende ziekenhuizen in de regio. "We hadden hier een echt heel leuk feest", vertelt een medewerker tegen de Telegraaf. "We hebben de zaak direct ontruimd."
");
Volgens de personeelsleden is het niet de eerste keer dat de jongeren met elkaar op de vuist gingen bij het paviljoen.
van nu.nl
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)