Hahahahaah wat een liefjes!!
Gelijk hebben ze!
Prachtig!
Erg triest dat ze zo moeten afgeven op andere mede-watersporters !
en dat nog op de meest zielige wijze ook.
Andersom is dat niet zo, blijkt dus dat Kiteboarders toch wat civieler, fatsoenlijker en relaxter zijn ten opzichte van mede-watersporters.
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Wat is het toppunt van poep & plassex....?
Twee plankzeilers die elkaars stoma leegzuigen!
cees had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 20 - 30 knots op zijn Gaastra Jekyll (2010)
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
Ik ben een windsurfer en ik geil op kitesurfers. Op Muiderberg mag ik overal varen, maar wat doe ik, ik ga in het kitesurfgebied varen. Ze hebben maar heel weinig ruimte en dan ga ik er ook nog lekker tussen varen. Lekker dicht op die geile kitertjes. Heerlijk toch.
Groetjes
Liepen er twee kiters over straat, zegt de ĆĀ©ĆĀ©n tegen de ander: "Hee heb jij een scheet gelaten?"
Zegt die ander: "Nee, hoezo?",
de ene weer: "Naja het ruikt hier naar sperma!"
...echt de grap van de eeuw!
Djieeeezus, wat lopen die windsurfers te zeiken zeg... Niet normaal. Sommige dingen hebben ze natuurlijk wel gelijk...
Misschien moet iemand ze ook even zeggen dat varen met een boardleash gevaarlijk is, ze lopen te zaniken dat bijna niemand dat heeft. Tja, weten zij veel dat het gevaarlijk is.
ze moeten wat met die humor doen zeg egt talent wat een vak mensen die windsurfers top
lijpe donders
ag als je sport kut is moet je je maar op het het internet gaan vermaken met dit soort kutgrapjes
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Iek hebbe die Windsufferds ff uitgenodigd hier te komen, die pipo Kietelaar is ene Martijn uir Grunningen, hehehe
Lycraatjes!
Met dat evolution plaatje als logo (je weet wel, visje, surfer, windsurfer, kiter)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Wat een TOP tekst voor op een lycra idd
Ik dacht dat windsurfen een 65 sport was!!
Registreerde: 05 December 2005
http://www.gswv-surface.nl/modules/forum/viewtopic.php?t=103&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=9604c92c0e941665b306e68eb68a3fa9
Windsurfers