kitesurf moppen op een windsurf forum!!

Door: Toeside_Toon Reacties: 53 Hits: 9776
felixie 25 September / 2006 / 21:09

Zitten wel een paar vette tussen  

Waarom moet een kiter eerst een pomp gebruiken voordat ie bezig gaat?

Anders word z'n tube niet hard!!!!

for cheap and active kite holidays www.kiteactive.com

felixie had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)

deltomaso 25 September / 2006 / 21:40

Toeside_Toon 25 September / 2006 / 21:43
 wat een topper  dat plaatje!! mhuhahahah
Ik eet fruitella voor me dagelijkse portie fruit!!

-DAVE- 25 September / 2006 / 21:47
hehehe 
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Gizzy 25 September / 2006 / 22:27
whahah die is veelste mooi
F-one, O'neill, Manera & Underwave

bram13impact 25 September / 2006 / 22:29
ha ik heb hem gewoon overgeslagen windsurfen wat is dat?
http://www.xs4all.nl/~cbast/bram/ de foto site

Joesoef 25 September / 2006 / 23:37

hehehe, wazzijn toch die windsuffertjes stil, zet ff die schommelstoelen een standje lager!

Sosso 26 September / 2006 / 01:36

HA ha  ha ha, geweldig, 46 pagina's lang is hun topic al!   na pagina 10 of zo ben ik maar naar 46 geskipt.

Maar dit vond ik toch wel eentje waar ik even hard om moest lachen:

Staat een blondje te liften. Stopt er een gast met een mat in een opel manta. Hij draait het raampje aan de passagierszijde open, blondje steekt haar hoofd naar binnen en de manta-rijder draait snel het raampje weer dicht. Hij stapt uit loopt om de auto en begint het blondje in de kont te neuken. Na 2 minuten zegt hij. Haha, zo doen wij manta-rijders dat! Het blondje trekt haar pruik af en zegt, zo doen wij kiters dat....

Maar goed, niet zo happen jongens! Windsurfen is gewoon vet cool, kitesurfen is gewoon vet cool, en catamaran zeilen is ook gewoon vet cool, en zo kan ik nog wel tig dingen noemen die erg vet zijn, anyway ik heb weer even lekker kunnen lachen.

Laterz...hoop dat t morgen net zo lekker waait als nu....smul smul    11 m/s nu op noordwijk!

Wind.....tis een haat liefde verhouding

BtodaPizzle 26 September / 2006 / 02:38

EEEYY RIMMER, je bevestigd maar weer eens het beeld wat de gemiddelde mens van kieters heeft...

Wikipedia:Anilingus, informeel ook rimmen of baffen, is het stimuleren van de anus met de tong. De term anilingus is afkomstig uit het Latijn en heeft een vergelijkbare etymologie als cunnilingus. De term rimmen is afgeleid van het Engelse woord rim, dat rand betekent. Anilingus is zowel anale als orale seks, omdat zowel de mond als de anus erbij betrokken zijn.

oftewel: GADVERDAMME

rimmert 26 September / 2006 / 09:17
goh, die kende ik nog niet...
- www.KITESTART.nl - De meest complete startpagina voor kitesurfers! -

JJ-Slingshot 26 September / 2006 / 10:02
haha
BLALAALALLALALALALALALALALA

wazzaah 26 September / 2006 / 10:22
@ Bram, moet wel duidelijk zijn dat de windsurfer lager staat in de evolutie. Moet dus als eerste plaatje 
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

repsaj 26 September / 2006 / 10:43

komt een kiter net terug van zijn uber sessie in brasil. staat met boardbag en shit op het vliegveld. loopt naar een taxi en vraagt: 'meneer wat kost een taxi rit naar rotterdam?'  -> 50 eu meneer. Ohkej dat is prima, maar ik betaal je 100 als je me onderweg ook nog ff pijpt. Taxi chauffeur flipt hem helemaal, schelt die kiter helemaal verrot. Loopt die kiter naar de volgende taxi, precies het zelfde verhaal, 2e taxi chauffeur flipt hem ook de pan uit :) dus die kiter loopt naar de 3e taxi chauffeur, vraagt: wat kost het naar rotterdam? 50 eu meneer is het antwoord. Prima zegt die kiter, ik betaal je 75 euro, enige wat je hoeft te doen is even te zwaaien en glimlachen als we langs je collega's rijden...

Pieces 26 September / 2006 / 11:39

Ik vind het eigenlijk een sneue manier van verveling.

Je ziet dit soort shit overal: Snowboarders vs Skiers, Skaters vs Inliners... etc etc. Ik vind vooral de eerste een goed voorbeeld. Het gezeik over elkaar is niet van de lucht als je op wintersport bent(snowboarders verzieken de piste, skiers wanen zich alleen op de wereld...), maar uiteindelijk staat het hele zooitje wel in de geitenstal in oosternrijk samen bier te slempen.... en is iedereen elkaars beste vriend.

Zelfde is voor kiters en surfers van toepassing, naar mijn mening.

quote: repsaj - Dinsdag 26 September, 2006(10:43)
komt een kiter net terug van zijn uber sessie in brasil. staat met boardbag en shit op het vliegveld. loopt naar een taxi en vraagt: 'meneer wat kost een taxi rit naar rotterdam?'  -> 50 eu meneer. Ohkej dat is prima, maar ik betaal je 100 als je me onderweg ook nog ff pijpt. Taxi chauffeur flipt hem helemaal, schelt die kiter helemaal verrot. Loopt die kiter naar de volgende taxi, precies het zelfde verhaal, 2e taxi chauffeur flipt hem ook de pan uit :) dus die kiter loopt naar de 3e taxi chauffeur, vraagt: wat kost het naar rotterdam? 50 eu meneer is het antwoord. Prima zegt die kiter, ik betaal je 75 euro, enige wat je hoeft te doen is even te zwaaien en glimlachen als we langs je collega's rijden...

Ik zou het niet uitproberen in Amsterdam.... Grote kans dat het je je leven kost met de taxi centrale daar.....

Redt IJmuiden, eet een zeemeeuw!

Joesoef 26 September / 2006 / 14:44

Lees ff vluchtig (anders vervuilen je pupillen) de text van deze rechtsextremistische idioot, reageren kan via de link:

Ik ben godverdomme nog geen half jaar weg en we hebben het weer over die godvergeten irritante vieze flikkers van een kut kiters,.. Flikker toch op met die tering zooi en durf te gaan windsurfen stelletje losers, jullie verneuken de hele watersport met die achterlijke kut vliegers van jullie. Leer die dingen eerst maar es op een zondag middag in bedwang houden bij je in de achtertuin voor dat je er uberhaupt an gaat denken om met dat ding het water op te gaan. We kunnen wel een toto starten over de tijd die komt wanneer er weer zo'n geweldige kiter kapot gaat!... Durf extra euries uit te geven aan een echte wave set en knal dan mee met ons op windkracht 9/10 op Wijk. Fucking low-lifes...

Only a surfers know's that feeling, We try and die harder!...

A.J
http://www.gswv-surface.nl/modules/forum/viewtopic.php?t=1912
Back to top

rimmert 26 September / 2006 / 15:25

Die reactie van Habibi is wel goed trouwens!

En dit topic dan:
http://www.gswv-surface.nl/modules/forum/viewtopic.php?t=1909

Gezellig zo!
- www.KITESTART.nl - De meest complete startpagina voor kitesurfers! -

bram13impact 26 September / 2006 / 16:09
ik moet me nu echt gaan in houden om iets te gaan $@#%$#@^%#^  doen.
http://www.xs4all.nl/~cbast/bram/ de foto site

-DAVE- 26 September / 2006 / 16:11

Nog steeds geen kwaad woord van kiters jegens Windsurfers he!   

Geeft toch wel het fatsoensniveau aan dat kiters dan weer hebben! 

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

ostendlocal 26 September / 2006 / 18:52

vind hun zielig. ze zouden beter het water opgaan dan zo zitten te zeveren

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

Claudia 26 September / 2006 / 19:38
arelaxed die gasten! Lekker overheen blijven springen en vooral naar beneden kijken en zwaaien!

Toeside_Toon 26 September / 2006 / 19:50
hihi Juist  zo willen we dat zien!!
Ik eet fruitella voor me dagelijkse portie fruit!!

Kamo 26 September / 2006 / 20:57
als die beste mannen van windsurfers nou gewoon alleen nog maar het water op gaan op de momenten waar ze altijd zo prat op gaan (windkracht 8/9) dan heb ik er allemaal niks op tegen...
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

dom 26 September / 2006 / 23:06

Laat het alstjeblieft rusten, knuppels heb je aan beide kanten... Meeste windsurfers zijn zwaar relaxed en dit groepje is blijkbaar te lang vrijgezel.

F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

Pedroh 26 September / 2006 / 23:20

"Zit een kiter op de grond, valt ie er af"

vind ik best wel nog droog, was de enigste waar ik spontaan begon te lache

(l) C21H23NO5 (l)

Fritss 26 September / 2006 / 23:37