-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
hehehe, wazzijn toch die windsuffertjes stil, zet ff die schommelstoelen een standje lager!
HA ha ha ha, geweldig, 46 pagina's lang is hun topic al! na pagina 10 of zo ben ik maar naar 46 geskipt.
Maar dit vond ik toch wel eentje waar ik even hard om moest lachen:
Staat een blondje te liften. Stopt er een gast met een mat in een opel manta. Hij draait het raampje aan de passagierszijde open, blondje steekt haar hoofd naar binnen en de manta-rijder draait snel het raampje weer dicht. Hij stapt uit loopt om de auto en begint het blondje in de kont te neuken. Na 2 minuten zegt hij. Haha, zo doen wij manta-rijders dat! Het blondje trekt haar pruik af en zegt, zo doen wij kiters dat....
Maar goed, niet zo happen jongens! Windsurfen is gewoon vet cool, kitesurfen is gewoon vet cool, en catamaran zeilen is ook gewoon vet cool, en zo kan ik nog wel tig dingen noemen die erg vet zijn, anyway ik heb weer even lekker kunnen lachen.
Laterz...hoop dat t morgen net zo lekker waait als nu....smul smul 11 m/s nu op noordwijk!
EEEYY RIMMER, je bevestigd maar weer eens het beeld wat de gemiddelde mens van kieters heeft...
Wikipedia:Anilingus, informeel ook rimmen of baffen, is het stimuleren van de anus met de tong. De term anilingus is afkomstig uit het Latijn en heeft een vergelijkbare etymologie als cunnilingus. De term rimmen is afgeleid van het Engelse woord rim, dat rand betekent. Anilingus is zowel anale als orale seks, omdat zowel de mond als de anus erbij betrokken zijn.
oftewel: GADVERDAMME
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
komt een kiter net terug van zijn uber sessie in brasil. staat met boardbag en shit op het vliegveld. loopt naar een taxi en vraagt: 'meneer wat kost een taxi rit naar rotterdam?' -> 50 eu meneer. Ohkej dat is prima, maar ik betaal je 100 als je me onderweg ook nog ff pijpt. Taxi chauffeur flipt hem helemaal, schelt die kiter helemaal verrot. Loopt die kiter naar de volgende taxi, precies het zelfde verhaal, 2e taxi chauffeur flipt hem ook de pan uit :) dus die kiter loopt naar de 3e taxi chauffeur, vraagt: wat kost het naar rotterdam? 50 eu meneer is het antwoord. Prima zegt die kiter, ik betaal je 75 euro, enige wat je hoeft te doen is even te zwaaien en glimlachen als we langs je collega's rijden...
Ik vind het eigenlijk een sneue manier van verveling.
Je ziet dit soort shit overal: Snowboarders vs Skiers, Skaters vs Inliners... etc etc. Ik vind vooral de eerste een goed voorbeeld. Het gezeik over elkaar is niet van de lucht als je op wintersport bent(snowboarders verzieken de piste, skiers wanen zich alleen op de wereld...), maar uiteindelijk staat het hele zooitje wel in de geitenstal in oosternrijk samen bier te slempen.... en is iedereen elkaars beste vriend.
Zelfde is voor kiters en surfers van toepassing, naar mijn mening.
Ik zou het niet uitproberen in Amsterdam.... Grote kans dat het je je leven kost met de taxi centrale daar.....
|
||||
|
Nog steeds geen kwaad woord van kiters jegens Windsurfers he!
Geeft toch wel het fatsoensniveau aan dat kiters dan weer hebben!
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
vind hun zielig. ze zouden beter het water opgaan dan zo zitten te zeveren
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
Laat het alstjeblieft rusten, knuppels heb je aan beide kanten... Meeste windsurfers zijn zwaar relaxed en dit groepje is blijkbaar te lang vrijgezel.
"Zit een kiter op de grond, valt ie er af"
vind ik best wel nog droog, was de enigste waar ik spontaan begon te lache
Registreerde: 27 October 2005
Zitten wel een paar vette tussen
Waarom moet een kiter eerst een pomp gebruiken voordat ie bezig gaat?
Anders word z'n tube niet hard!!!!
felixie had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)