durf je het niet te zeggen maar zoek een mooi stuk weiland op en ga daar kite ik heb het ook al paar keer gedaan is supervet maar je hebt wel wind nodig en een board wat een beetje gecentreerd is dus waar je beide kanten goed op kunt boarden.
suc6
Mag je zomaar overal je kite oplaten? Ik zit in Februari in Kirchberg, weet wel een stuk vlak weiland.. maar mág dat zomaar??
ben er vorige winter geweest, heb ze daar wel bezig gezien op het meer, dus ze zullen het er wel vaker doen en t zal wel mogen, er staat helaas vaak weinig wind:(
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
ik ben vorig jaar samen met slis bij wasserkuppe geweest. dit is echt helemaal top om te snowkiten. in de zomer wordt hier altijd geparapent. het is een flauwe helling en een grote vlakte, door de heling waait het er vrij vaak en doordat het hoog ligt is het vrij sneeuw zeker.
plaatsen als val thorens zijn kan er niet gesnowkite worden, omdat er teveel kabels zijn en niet echt grote openvlaktes...
caas had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 23 - 30 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Gypsy (2008)
ESComputers had een 3 sterren sessie in Workum met maar liefst 14 - 17 knots op zijn North Rhino (2009)
Registreerde: 04 September 2004
Heeft er iemand ervaring met snowkiten in Zell am See in Oostenrijk??
Ik ga in februari een weekje boarden daar en neem een kite mee.
Heb wel gehoord dat ze het daar doen maar ik kan geen informatie vinden.