Overbagagekosten per retour op Martinair
|
|||
Item | Euro | Item | Euro |
Een mini surfboard, incl. wave, body, boogie , kite or wake board met max. afmetingen 165 cm (65 inch) |
80
|
Extra mast en/of giek |
80
|
Een board met mast, max. length 360 cm (141 inch) |
120
|
![]() |
@ Flag LxBxH is het opgetelde totaal van de lengte breedte hoogte van een koffer.
Dus bijv. 70 30 40=140
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Oke Wazzaahhh.... Alleen staat het in de voorwaarden dan verkeerd.. Want daar staat dit: - Een mini surfboard (incl. wave, body, boogie, kite or wake board) met maximale afmetingen van 165 cm (65 inch) = (LxBxH),
Klopt maar zo staat het volgens mij op elke site van luchtvaartmaatschappijen.
Sommige hebben daarbij ook een duidelijke tekening erbij en dan is het gelijk duidelijk. Is een beetje raar idd dat ze een x er tussen zetten.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)
ben donderdag teruggekomen uit hurghada en vloog héén met Martinair en terug met Transavia.
Terug was geen probleem, alles werd gewoon op de band gegooid en niet gewogen.
Heen was een ander verhaal!
Er zat een of andere doos bij de incheckbalie die wilde dat ik mijn tas opmaakte en alles eruit haalde.
uiteindelijk ging het haar om de maat van het board.
Het board mag namelijk niet groter zijn dan 165 cm als je lengte x breedte x hoogte optelt. kortom in mijn geval 138 lang x 38 breed (breedte is niet echt van toepassing)
de maat van de tas maakt niet uit, dus als je een klein board in een grote tas stopt?????????
Kortom ik moest 80 euro bijbetalen.
dit is voor de heen en terugreis EN als je met een andere maatschappij terug vliegt heb je pech!!!
ben wel al 2x eerder met martinair geweest en toen was het weer geen probleem en hoefte ik niet bij te betalen (was nog verder weg ook)
bij andere maatschappijen (nog) geen problemen gehad
vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)
Registreerde: 27 June 2005