Bescherming Mountainboarden

Door: p-rider Reacties: 8 Hits: 1597
p-rider 02 March / 2007 / 18:30

Hoi,

Ik ben op zoek zoals bij mountainboarders een bescherming voor je rug en borstkas.

een gelijkenis zoals bij rugby spelers maar dan echt aangepast voor mountainboarders.

en bescherming voor het staartbeentje en de billen.

weet  iemand waar je dit kan vinden ?

groetjes Koen

vanbo 02 March / 2007 / 18:43

Voor het snowboarden bestaat er zo'n broek met bescherming voor staartbeen en billen.

En voor je rug en borstkas kan je eventueel impactvest gebruiken....

vanbo

freyk 02 March / 2007 / 19:12

ik heb een keer iets gezien voor je rug dat is een vest met allemaal plaatje van kunstof die niet te ver naar achter door kunnen buigen, dus dan kan je rug ook niet te ver naar achter buigen.

Maar ik weet egt niet meer waar ik dat gezien heb, ik zal nog is ff geod zoeken

lekker kite

p-rider 02 March / 2007 / 19:20
ja dat is het geen wat ik zoek maar niet kan vinden in winkels enz.

gwensio 02 March / 2007 / 19:26

probeer inderdaad snowboard winkels

heb ze in oostenrijk genoeg gezien!

rush 02 March / 2007 / 20:16
  voor je rug heb je inderdaad zo'n ding met kunstof plaatjes. Ik kwam m laatst nog tegen in een skateshop, heb ook ff gegoogled: http://www.sickboards.nl/catalog/product_info.php/products_id/154/language/nl En deze voor je staartbeen en billen: http://www.sickboards.nl/catalog/product_info.php/products_id/155?osCsid=93b3acc8cea0e9a798c5fc1cced17384

Volgens mij hebben niet alleen skate en snowboarders deze dingen maar ook mountainbikers en crossers, dus je zou ook in zo'n fietswinkel even vragen.

sanneh 02 March / 2007 / 20:20
ik heb mn oude ijshockey pak nog liggen, kan je meteen ook medekiters gaan bodychecken 

jelmerboy 03 March / 2007 / 08:51
In almere zag ik dat ze dit verkochten bij de interport, bij de snowboard afdeling.
www.flysurfer.com - www.mbseurope.com - www.zitzakstunter.nl

dom 03 March / 2007 / 14:18
En anders check motorcross zaken, die hebben dit soort protectie ook. Is niet goedkoop. Check anders bas (basione) van Flyboarden.nl volgens mij heeft hij al die shit... Greetz
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus