kitesurfen omaha beach

Door: isomis Reacties: 10 Hits: 1123
isomis 26 April / 2009 / 15:22
Ik kan nergens informatie vinden of je kan kiten @ omaha beach in frankrijk? Mag het?
zucht...

Morres 26 April / 2009 / 16:31
bring guns

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Tom-TX 26 April / 2009 / 16:36
kitesurfing at own risk! -> Achtung Minen!!! Smiley 
ik heb er geen flauw benul van om eerlijk te zijn Smiley 
ik denk eerder van niet aangezien dit een soort van monument is Smiley 
grtz 
IKO No. 8323

Lucky73 26 April / 2009 / 16:50
Er is wel een mooi golfterrein....!!!!

swiftenaar 26 April / 2009 / 18:43
was daan een paar jaar geleden, toendertijd MET wind geen surfers gezienSmiley
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

walle 26 April / 2009 / 19:41
In 2005 toch enkele gezien.
Let wel op want er gelden strikte regels ivm kiten aan de Normandische kust. Ik had enkele jaren geleden aan een kitespot in Normandië geboekt maar de week voor mijn vakantie werd er een kiteverbod ingelast en moest ik maar elke dag 30 km elders rijden om te kiten.

walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)

isomis 27 April / 2009 / 08:14
ik zit niet bij een kitespot, maar ja het is wel aan de zee, dus neem die vliegers gewoon mee!!! We zien wel of er ineens uit het niks een politie achter een steen vandaan komt
zucht...

Alibali 27 April / 2009 / 09:05
Isomis je kan daar kiten. Utah beach en weet ik veel hoe die stranden heten.
Let wel op. Als het eb is , ken je 5km naar het water toe lopen in de drek ...
Dus je kan alleen kiten met vloed , bij eb zie je de zee niet eens meer. hahahaha

Let maar op Smiley

davidov 27 April / 2009 / 09:46
Haha klopt Alibali.

Isomis, ik zat zelf 2 jaar terug iets meer naar rechts, courseulles-sur-mer.
Aan de linkerkant van de haven had je daar een spot waar je mocht kitesurfen. Gelukkige viel aan die kant van de haven het getij wel mee. Aan de andere kant was dit echt een heel eind wandelen.
Mocht je een mountainboard hebben, neem dit dan ook mee. Stranden zijn daar hard en zo kan je met minder wind ook fun hebben...

Wel opletten, toen ik er was. Bleek dat helm en boardleash op die spot verplicht waren.
FS

davidov had een 4 sterren sessie in Grevenlingendam, Oosterschelde zijde met maar liefst 20 - 28 knots op zijn Flysurfer Boost (2015)

isomis 27 April / 2009 / 14:40
naja ik ben exact daar. Ik weet dat er 100km links een kitesport is, maar ja ben met mijn ouders dus wijk niet veel af van de spot.
zucht...

Adam 07 May / 2009 / 13:35
Kiteboarding on a D Day beach...only in Europe!