Dakine pyro
welk ding voor handlepasses?
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
BTW wat vinden jullie van de naish elite '08
of van de patlove Cast '08
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
dus gwoon een maatje kleiner?
een heup trapeze moet strak en lekker zitten , als je de goede maat hebt dan kruipt hij dus niet omhoog ( of je moet meer borstkas trainen )
kan zijn dat een ander merk beter zit ................het is allemaal persoonlijk , ieder lichaam is anders .
kijk bij heuptrapezes aub nou niet naar of het er hip uit ziet !!! het moet passen !
ieder heeft zo z'n eigen smaak wat 'lekker' zit en dat verschilt ook gewoon per lichaam.
maar dat een trapeze omhoog schuift heeft niets met het merk te maken, puur met de maat en hoe strak je hem vast doet. doe je alles lekker los, ja logisch dat die omhoog kruipt.
gewoon even naar de shop en een aantal passen.
en als die er leuk uitziet is het natuurlijk mooi meegenomen
@ostendlocal: heb ook een pyro en vind dat die net omhoog kruipt, hoor hetzelfde van een collega. Ik heb het nooit begrepen dat er mensen zijn die zo happy zijn met hun Pyro omdat wij met ons 2 net vinden dat ie omhoog kruipt. Heb nogal blindelings Large gekocht en span die indd bijna op maximum aan. Heb jij met je Pyro een kleinere maat dan in andere dingen, zijn dit maw echt Amerikaanse maten?
Heb zelf een Pat Love Cast.De foam is zeer soepel maar als ie echt niet meer omhoog mag moet je toch quasi je middenrif puree snoeren met ademhalingsproblemen als gevolg en aan de maat zal het niet liggen want ik heb een small genomen.Het beste is alle zogezegde betere trapezes uittesten en pas dan weet je wat echt goed bij je morfologie past.Een wetsuit kan ook het omhoog kruipen vertragen of verhinderen
Ga voor een zit trapeze!!! Heb je echt meer dan voldoende bewegingsvrijheid en hij kruipt niet omhoog! Kijk laten we eerlijk zijn we heten echt niet allemaal bas koole/kevin langeree of ruben lenten dus dat nivo zullen we nooit halen en dan voldoet een heup zit trapeze prima!!! Ik heb ook heup geprobeert en het vaart helemaal ruk... (en nee ik ben niet subjectief....lol)
En bye the way... heup trapeze is echt dodelijk voor je rug!!!!!
onno had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Naish Park (2012)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Zit trapeze nemen
Heb van de week weer s met mn Warrior gekite, wat een ellende zeg. Snel weer mn zittrapeze gepakt.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
tot dusver op 7m hoogte nog geen last van gehad me prolimit hadlow 2 zit nog steeds super! alleen na een lang stuk lopen met kite @ 12 uur zit ie kut..
Heb ook de Pro limit Hadlow '07. zit heeerlijk, alleen idd als je hem lang op 12 uur hebt kan het wel wat minder lekker zitten.
Registreerde: 24 October 2001
IK heb een heup trapeze van maui magic Die kruipt iedere keer om hoog het is een 2006 geloof ik .
NOuw vroeg ik me af of de 2008 trapezes ook omhoog kruipen.
Ik wou eigelijk de naish elite kopen die vind ik er wel chill uit zien maar ik vroeg me af of die ook omhoog kruipt.
maar als jullie andere heuptrapezes weten die niet omhoog kruipen dan hoor ik het graag. Er moet wel zo'n ding op zitten voor handlepasses.
gr. kevin