kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
Ik raad je aan lekker 2007 spul overjarig nieuw te kopen. In NL of Duitsland. Misschien zelfs 2008 spul van merken die al 2009 op de markt hebben.
Heb je toch nieuwe kites voor een 'prikkie'. Ook bij de NL shops valt goed te onderhandelen natuurlijk, helemaal als je meerdere dingen tegelijk koopt.
Ik heb ze dinsdag nog gebeld via het nummer van de website, zonder problemen.
Vergeet je niet om rekening te houden met de huidige koers van de Duitse euro???
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Ga naar de nationale site van het merk waarvan je een kite wilt gaan kopen en kijk wie de importeurs allemaal zijn. Type dan in het Engels een bericht met het verzoek voor de laagste prijs voor product X.
Vervolgens schrijf je alle bedrijven in europa aan en kijk je naar de prijs verschillen
Koop met visa of creditkaart want dan is alles verzekerd en klaar ben je
Garantie en servise heb ik alleen maar goede ervaring mee gehad
Ps de prijzen op de sites zijn niet de laagste prijzen en er is dus altijd nog onderhandeling mogelijk.
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
Persoonlijk prima te spreken over windsurf.de - aardige gasten en Duitsers weten wat service/garantie is en proberen je niet af te schepen door je naar de importeur door te sturen.
Heb mijn hele set daar gekocht en een topprijs kunnen maken vorig jaar!
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
Registreerde: 24 October 2001
Ladies and Gents,
sinds kort ben ik ook besmet met het kite virus. Een grote stap want tot nu toe slechts een fanatiek windsurfer. Nu sta ik op het punt een eigen setje te kopen maar loop ook tegen een flinke investering aan. Mijn windsurfspullen scoor ik meestal bij een aantal shops in Duitsland die het nieuwste spul aanbieden tegen aanzienlijke kortingen (vaak wel 30/40% ) Werkt dit ook zo in de kite wereld en wie weet goede shops of heeft ervaringen met kopen in Duitsland?
Thanks,
Koen
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)