Bandit 11m2 uitbreiden 2e kite

Door: dylandes Reacties: 40 Hits: 2687
NickvanKampen 12 May / 2009 / 21:06
Nonsense, waarom zou ik de Bandit (of ieder ander merk) afzeiken alsk in een surfshop werk, niet een geheel verstandige zet toch?

Ik, en daarbij ook anderen, zijn het erover eens dat de 2, de kleine maten, in veel wind, ten opzichte van vorig jaar beter presteren. Dat is en was mijn punt, daarom was mijn advies dat die als beginner zijnde beter voor een 2 kon gaan, om niet ook nog eens met de kinderziektes van de 1 te worden geconfronteerd als beginner zijnde!

En inderdaad North, de Vegas.

NickvanKampen 12 May / 2009 / 21:07
?

gjxl 12 May / 2009 / 22:16
Nou Nick, je lult een mooi forum vol. Maar je hebt blijkbaar wel een andere Bandit getest dan ik. Ik heb vorig jaar twee weken lang met Bandit's (7.5 & 9) gevaren in El Yaque, supervlagerige spot. Ik kan een heleboel negatieve dingen zeggen over die kite, en zou hem zelf nooit kopen. Maar dat ding is superstabiel, ideale kite voor een beginner.

dylandes 13 May / 2009 / 07:55
Zo heeft iedereen weer een iets andere mening merk ik, maar in ieder geval top dat jullie mij verder hebben geholpen.
Ga het allemaal overwegen!!

Grtz, Dylan

mig27 13 May / 2009 / 19:38
Sorry Dylandes, ik had niet eens in moeten gaan op die schreeuwlelijk.

Voortaan kun je misschien beter dit soort "serieuze" vragen stellen op kitehigh.nl
Helaas blijkt maar eens te meer dat de kans op serieus antwoord daar iets groter is.
Nog steeds lid van het NKV

Nick 13 May / 2009 / 19:58
Jaaa ik ben dus die aardappel in die grot! Ass wipes! Koop slingshot Dylan, zei ik je toch, no nonsense, beuken met die bak.

Zie je v/d wk op het water.

OutSmiley
IF IT SWELLS, RIDE IT

dylandes 14 May / 2009 / 08:20
Ben happy met IEDER zijn mening... Smiley
Grtz, Dylan

Kamo 14 May / 2009 / 18:56
@ Nick...   SmileySmiley     ghegheghe...      
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

Kamo 14 May / 2009 / 18:56
@ Nick...   SmileySmiley     ghegheghe...      
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM

dylandes 14 May / 2009 / 20:30
Nou ik heb via marktplaats onder voorbehoud van testen a/s zaterdag een kite gekocht: Bandit 7,5m2.
Zie ik volgend jaar weer verder... Los ballos!!
Grtz, Dylan

Nick 15 May / 2009 / 15:06
Is primo dylaaan;) ook naar rechts oefenen hè...

@Kamo lang geleden man, alles ok?
IF IT SWELLS, RIDE IT

mig27 15 May / 2009 / 18:16
Zo NvK: blijkbaar was Dylandes erg onder de indruk van je pleidooi Smiley

Lekker vliegertje Dylandes, ik weet zeker dat je het een fijne kite gaat vinden Smiley
Nog steeds lid van het NKV

dylandes 17 May / 2009 / 06:54
HEy Nick, ben echt verder gekomen na onze sessie!! Alweer 2x daarna geweest...gisteren Wijkaanzee.

Seeyou.. ps mig27: Was idd onder indruk van Nick's Slingshot verhaal, had bijna mijn fone verkocht maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb!

Grtz, Dylan

dylandes 25 August / 2009 / 14:20
Heb mijn 7,5 bandit uno gekocht en na 2maanden weer verkocht omdat ik hem niet 1 keer gebruikt had. Gebruik eigenlijk alleen een 9 en 11 bandit uno..
Grtz, Dylan

gertje 25 August / 2009 / 16:45
Nou, hier ook een eigenaar van de 7,5 bandit uno (ook beginnerSmiley), zelfde gewichtsklasse en lengte als de topic starter.
Voor mij is het een super goeie kite dus zal het voor hem ook wel zijn.
Zo, dat wou ik ff kwijt.......Smiley

rheupink 25 August / 2009 / 18:51
Mijn RRD Passion's 7M 7 11M lijken veel op de Bandit Dos dus gewoon een 7M of 7.5M Bandit Dos erbij kopen en je bent klaar: 4-5Bft met de 11 en 6-7 Bft met de 7: Smiley!
PS:Mig27, waar woei het afgelopen vrijdag 45 knopen?
RookieRodolfo