Nonsense, waarom zou ik de Bandit (of ieder ander merk) afzeiken alsk in een surfshop werk, niet een geheel verstandige zet toch?  Ik, en daarbij ook anderen, zijn het erover eens dat de 2, de kleine maten, in veel wind, ten opzichte van vorig jaar beter presteren. Dat is en was mijn punt, daarom was mijn advies dat die als beginner zijnde beter voor een 2 kon gaan, om niet ook nog eens met de kinderziektes van de 1 te worden geconfronteerd als beginner zijnde!  En inderdaad North, de Vegas.
Nou Nick, je lult een mooi forum vol. Maar je hebt blijkbaar wel een andere Bandit getest dan ik. Ik heb vorig jaar twee weken lang met Bandit's (7.5 & 9) gevaren in El Yaque, supervlagerige spot. Ik kan een heleboel negatieve dingen zeggen over die kite, en zou hem zelf nooit kopen. Maar dat ding is superstabiel, ideale kite voor een beginner.
Sorry Dylandes, ik had niet eens in moeten gaan op die schreeuwlelijk.
Voortaan kun je misschien beter dit soort "serieuze" vragen stellen op kitehigh.nl
Helaas blijkt maar eens te meer dat de kans op serieus antwoord daar iets groter is.
Nou, hier ook een eigenaar van de 7,5 bandit uno (ook beginner), zelfde gewichtsklasse en lengte als de topic starter.
Voor mij is het een super goeie kite dus zal het voor hem ook wel zijn.
Zo, dat wou ik ff kwijt.......
Mijn RRD Passion's 7M 7 11M lijken veel op de Bandit Dos dus gewoon een 7M of 7.5M Bandit Dos erbij kopen en je bent klaar: 4-5Bft met de 11 en 6-7 Bft met de 7: !
PS:Mig27, waar woei het afgelopen vrijdag 45 knopen?
Registreerde: 06 January 2008
Â
Ik, en daarbij ook anderen, zijn het erover eens dat de 2, de kleine maten, in veel wind, ten opzichte van vorig jaar beter presteren. Dat is en was mijn punt, daarom was mijn advies dat die als beginner zijnde beter voor een 2 kon gaan, om niet ook nog eens met de kinderziektes van de 1 te worden geconfronteerd als beginner zijnde!
Â
En inderdaad North, de Vegas.