Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)
Registreerde: 25 June 2009
Vandaag IJmuiden, zag er leuk uit om te oefenen met mijn trots, een Crossbow 2 (2007). Dus eerst een dik uur zitten pieren om zeker te zijn dat alle lijnen goed zijn en alles veilig het water op kan.
Eindelijk de kite op het water. Tweede poging tot varen crash ik (niet bewust!) de kite op het water en............AAAAAARRRRRRRGGGHHHHHH!!!! Het doek in het midden helemaal door in een winkelhaak tot net niet de LE
Aantal vriendelijke kites al licht trosten gepoogd te zeggen dat het gewoon pech is en wel te reparen. Na schating zou het ongeveer € 80,- gaan kosten. Maar ja, dat moet een maand wachten me hele budget is op na de aanschaf van mijn set! Maar heb het haast helemaal gehad met kiten, terwijl de lessen zo kicken waren!
Mijn vraag: waar kan ik mijn kite laten repareren, liefst ergens in het Oosten van het land (omgeving Twente)?