Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)
Wat ook helpt (en wat de fysio waarschijnlijk ook vertelt heeft) is om als je achter een bureau zit, of achter de computer te Hanglosen om op zo'n balans bal te zitten. Daarmee train je de kleine rug spieren en deze kunnen dan de grote (die je overbelast hebt) ontlasten. Zeg er meteen bij dat ik geen fysio ben, en het is altijd handig voordat je iets doet ff info in te winnen bij een professional..
bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
bart13 had een 4 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 27 - 31 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
walle had een 2 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2009)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Registreerde: 19 May 2008
Wat mijn kwaal nu is is dat de spieren in mijn onderrug die de lumbaalwervels met de rugwervels verbinden zijn overbelast. Normaal heb ik een kantoorbaan en vorige week was ik op vakantie, zeilen met heel veel wind. Dat heeft wat gekost
Voor nu is het dus inderdaad eerst oefeningen doen, rust houden en rustig versterken door middel van normale bewegingen zoals lopen en fietsen. Daarna eens kijken naar een juiste trapeze. Ik zal het vraagstuk ook eens deponeren bij mijn fysio, wellicht kan zij er wat nuttigs over vertellen. Het passen in de winkel klinkt natuurlijk leuk en is ook nuttig, alleen hoe weet je dat je dat na een lange sessie nog steeds zo zit en ondersteunt? Daar kijk ik wel even met een schuin oog naar.
Nogmaals bedankt en ik hou jullie op de hoogte!