lucc had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best Waroo (2010)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
Lars91 had een 5 sterren sessie in Workum met maar liefst 15 - 19 knots op zijn SlingShot Fuel (2007)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
josha had een 4 sterren sessie in Katwijk met maar liefst 12 - 17 knots op zijn SlingShot Fuel (2008)
gravite had een 0 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 14 - 0 knots op zijn Flysurfer Speed (2011)
Registreerde: 24 October 2001
De laatste tijd zijn de nodige snelheidsrecords gebroken. Dat kitesurfen hard gaat is iedereen het over eens. Wat ik mij afvraag is: hoe hard ga je gemiddeld als je redelijk met de wind mee, maar toch nog comfortabel aan het cruisen bent. Dus lekker hangen, niet optimaal scherp aan de wind maar ook weer niet zo hard dat je alle aandacht bij ieder rimpeltje op het water hoeft te hebben. Gecontroleerd snel over een langere afstand.
De mensen met GPS systeempjes kunnen mij er vast uitsluitsel over geven!
Bedankt!
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)