Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Reindert94 had een 4 sterren sessie in Blankenberge met maar liefst 18 - 23 knots op zijn Airush Wave (2016)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
mocem had een 3 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 18 - 27 knots op zijn Ozone C4 (2010)
Registreerde: 22 April 2009
Alleen van de zomer, toen ik in lacanau was, heeft hij met de binnenkant in het zand gelegen met als gevolg dat de hele binnenkant onder het zand zat. (ik had hem uitgeleend aan m'n broer!
Na de wetsuit nog heel veel keren, gebruikt en gewassen te hebben, (en niet meer in het zand gelegd) zitten er nogsteeds hele kleine korreltjes zand in de stof. En als ik mijn pak aantrek dan zit ik direct helemaal onder het zand..
Het lijkt wel alsof de korreltjes achter een soort van netje, wat op de stof zit, zit. Als je er met je hand overheen gaat voel je geen zand maar zodra je hard drukt en wrijft komt er zand vanaf.
Ik heb zo'n beetje alls al geprobeerd, spoelen, met warm water spoelen, in een badje leggen, uitslaan..
Stukje voor stukje uitwrijven is ook gekke werk!
Iemand tips&tricks hoe ik dit eruit kan krijgen?
Grtz