Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)
Registreerde: 04 August 2008
Ik vertrek volgende zaterdag een maandje naar vietnam met cathay pacific. Nu Ben ik gewoon dat een plankje op het vliegtuig en al je kites in je rugzak, je niet meer dan 60 euro enkele vlucht moet betalen voor de plank alleen.
Ik had op de website gelezen : 5 kg bagagekosten. Weer met t gedacht van die 60 euro, moeten die bagagekosten niet te hoog oplopen.
Nu te weten gekomen dat 1 extra kilo : 68 euro kost. Dus dit is voor een enkele vlucht = -350 euro.
Dus als ik terug thuisben heb ik evenveel geld als een extra plank kwijt.
Eveneens met vrachtvervoer sturen = 150 euro enkele vlucht douane. Vind ik ook teveel.
Iemand ervaring hiermee? De man van vracht zei dat ik gewoon moest proberen, dat het misschien wel losjes loopt? Anders ga ik een golftas moeten zoeken, of doorzoeken ze die ook grondig? ( golf = gratis )
iemand wat info??