rhino7 had een 3 sterren sessie in Isla Canela met maar liefst 15 - 17 knots op zijn North Evo (2010)
posty had een 4 sterren sessie in Curacao, St Jorisbaai met maar liefst 16 - 24 knots op zijn Best Kahoona (2009)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

Registreerde: 04 June 2010
Eerst en vooral begin ik met te bekennen dat ik een totale kite rookie ben. Ik heb enkele malen op een (golf)surfboard gestaan en ben sindsdien eigenlijk mijn hart verloren aan watersporten...alleen kreeg ik er enkel op reis de kans toe...
Nu ziet het ernaar uit dat ik in de zomer van 2010 richting Bonaire verhuis voor 3 jaar. Wat research leerde me dat daar aardig wat gekite wordt,
en enkele zeer leuke spots zijn. Wie van jullie is er ooit geweest? Wat zijn jullie meningen?
Verder lijkt het me niet oninteressant om ginder deze sport te leren (ik heb het nog NOOIT gedaan, en veel tijd om hier de sport op te pakken heb ik niet...ik vertrek namelijk binnen een maandje). Maar ik zie, net als met surfboards, een gigantische diversiteit in materiaal en prijzen.
Aangezien ik van scratch begin lijkt het me verstandig om niet meteen onodig grote kosten te maken? Wat kunnen jullie me aanraden of wat is
jullie mening ivm mijn idee om er ginder mee te starten?
Owja, ik ben 1.82m en weeg -72kg....verdere informatie en raad is altijd welkom!
Ik ben benieuwd!
Alvast bedankt!
Cheers,
Willem