Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
We zitten @ Mirns echt niet op figuren als Chiapa te wachten.
dapee2 had een 2 sterren sessie in Borssele met maar liefst 18 - 14 knots op zijn Naish Pivot (2023)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Registreerde: 05 June 2010
Ik heb daar 1 dag les genomen en ik was toen klaar om zelf aan de gang te gaan.
Gisteren een complete set gekocht met een RPM 12m2 met een gave F-one tx3 board erbij. Helaas ging de wind liggen in de middag en kon ik niet echt lekker door oefenen.
Ik woon zelf in almere en ik ben dus op zoek naar goeie kite spots voor beginners. Iedere keer naar brouwershaven gaan is ook wel een eindje weg. Wat weten jullie van wijk aan zee of ijmuiden? Gisteren was ik bij muiderberg maar daar stond de wind verkeerd en te vlagerig. Ik heb in totaal z'n 200 -300meter gevaren maar echt upwind lukt me niet. Waar kan ik het beste beginnen?
Grtz Jeroen