Zoek personen om te Kiten in Callantsoog en omstreken

Door: BlackHawk Reacties: 12 Hits: 722
BlackHawk 09 August / 2010 / 11:58
Hoi mede- kiters ik ben op zoek naar kitemaatjes in Callantsoog en omgeving. Oorspronkelijk woon ik in Veendam (prov. Groningen) maar ben voor een groot deel van het jaar op vakantie in Callantsoog, vandaar mijn vraag. Ik ben nog maar een beginner, heb inmiddels 5 lessen gehad in IJmuiden, aangezien dat ik om mijn camping (Tempelhof) na mijn inziens de enige ben en je toch wel een beetje verplicht bent om met een bud y te gaan kiten ben ik dus zoek naar kite- maatjes. Wie wil mij hierin begeleiden.

Bovendien ben ik erg benieuwd of er ook mede- kiters zijn die ervaringen hebben met een Global Kite Sonic.
Just Loving it!

Woodmaster 09 August / 2010 / 14:04
Ben ook een beginner en van plan om Callantsoog es een keer aan te doen dus wie weet,................
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

Quazie 09 August / 2010 / 14:14

Ga gewoon eens op een goeie dag (morgen?) naar het strand daar. Ik denk dat er dan gerust ook andere kiters bezig zijn. En anders kun je altijd even 't Coraaltje binnenstappen voor wat meer info... Dat is de locale (kite)surfshop.

Verder moet je op Callantsoog uitkijken voor de strekdammen in zee, voor een beginner niet echt de ideale omstandigheden dus.

Succes!
wh0000ii

Quazie had een 3 sterren sessie in Bergen aan Zee met maar liefst 22 - 34 knots op zijn North Rhino (2005)

richardkiter 09 August / 2010 / 14:19
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23361.16650

Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Hier kan je met iemand afspreken

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

BlackHawk 10 August / 2010 / 12:00
Woodmaster:
Bedankt voor je reactie; Maar waar ga je normaal kiten dan?

Quazie: