martinAIR had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 35 - 47 knots op zijn Blade Trigger (2010)
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Aaron had een 5 sterren sessie in Surfers Paradise-Knokke met maar liefst 17 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2011)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
smirre had een 3 sterren sessie in Egmond aan Zee met maar liefst 16 - 19 knots op zijn RRD Obsession (2010)
Crispijn had een 2 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Ozone Instinct Light II (2008)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)
Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
pallo had een 2 sterren sessie in Oostvoorne autostrand met maar liefst 9 - 15 knots op zijn Gaastra Jekyll (2009)
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Registreerde: 11 July 2003
Ik doe zelf upwind, zo kijk je van voren tegen de kite aan.
1) Bar goedomneer leggen, rood links.
2) lijnen uitlopen, tijden uitlopen direct, checken op beschadiging, pluizen, knopen.
4) Lijnuiteinden uit elkaar leggen, ikzelf leg altijd hoopje zand op de uiteinden.
Mocht er iemand door heel lopen glijden etc, dan zie je dat de lijn uit het hoop je zand is en dus door elkaar kan zijn.
5) Ik pak altijd linker hand linker stuurlijn rechter hand linker voorlijn. (links) zodat als je voor de kite staat het niet mis kan. (meestal toch al kookproof) (voor rechterkant omgedraaid)
6)Tjeck dat je aan beide kanten zelfde power knoopje pakt
7) Bevestig alle lijnen in een keer achter elkaar, maak het af! Doe niet een lijn vast en dan tussen door iemands kite aanpakken of starten. (je kan per ongeluk vergeten)
8) Trek de lijnbevestiging bevestigingen, lusjes goed na!
7) Depower de bar depowerstrap
8) Check Safety, klop zand uit, of test, kijk of deze goedom zit, bij mij altijd rechts(hangt af van type kite af)
8) Helper houd kite omhoog, check visueel of alle lijnen correct zitten. (ook niet om de tip, etc)
9) Thumbs up